19. července 2019

NATURE IN SUMMER

19. července 2019




Konečně pátek! Já mám od včera dovolenou. Sice jen tři dny, ale aspoň něco, haha.
Důvod pro dovolenou byl hlavně ten, že přítel ve čtvrtek oslavil své třicáté narozeniny. A rozhodli jsme se vyrazit na výlet do Hřenska, kde jsme naposledy byli před dvěma lety. Je to tam krásné. Nejdřív jsme chtěli projít jen soutěsky, ale podle mapky nám to přišlo krátké. Vydali jsme se tedy po červené trase na Pravčickou bránu a pak teprve na soutěsky, haha, to jsem zase vybrala trasu.
Po pár hodinách, kdy jsme v nohách měli už přes dvacet tisíc kroků, jsme prošli jednu malou krásnou cestičku. Tam musíme příště! Na podzim! Musí to tam byt nádherně zabarvené. A ten altánek? Největší romantika. Tak zase příště <3 

Byly jste v Hřensku? A jak se vám tam líbí? 

EM 

4 komentáře:

  1. Nádheré fotky! V Hřensku jsem nikdy nebyla, ale když vidím na fotkách tu přírodu, tak bych se tam hned podívala.

    OdpovědětVymazat
  2. Skutočne čarokrásne fotografie, aj prostredie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky a prostředí ♥ Klidně bych si tam na výlet vyrazila i já :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou nádherné fotky, úplně z nich dýchají prázdniny a léto! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014