28. července 2019

ABOUT LAST DAYS

28. července 2019
Víte co mám ráda? Když se jen tak můžu procházet po městě a nasávat tu městskou atmosféru. Nejraději mám ty klidné uličky s nádhernými “cihláči”. Vždy jsem chtěla bydlet v jednom z nich, ale nebylo mi to souzeno. Tak se alespoň můžu kochat. Zajímalo by mě, zda jste někdo taky tahle ujetý na architekturu budov? Nebo jsem jediná, haha. 
Smoothie snídám v létě každé ráno. Pokaždé jiné. Většinou ze surovin, co jen tak najdu doma. Tohle je mé oblíbené - meloun, mango, borůvky. A výborné je i s nektarinkama! Mňam. 
Budu ráda, když mi napíšete do komentářů vaše oblíbené smoothie, abych měla inspiraci pro příště :) 

Minulý víkend jsem strávila s kamarádkou. Popíjely jsme víno u vody, zvládly procházku a pak jsme vyrazily do kina na Annabelle 3. Taková naše klasika, haha. 

Tyto doplňky stravy mi doporučila paní doktorka, ke které chodím na akupunkturu. 
Probuzení šípkové princezny piju už půl roku a nově jsem si pořídila i Nápoj čínských MUDRců. 
Pokud se zajímáte o čínskou medicínu nebo máte nějaké hormonální nesrovnalosti, zkuste se mrknout po těchto produktech :) 
Včera jsme byli opět s přítelem na výletě. Chtěli jsme něco méně náročného, ale to bysme nebyli my, kdybychom si nedali nějakou větší (neplánovanou) tůru, která byla i docela nebezpečná. Důležité je, že jsme se zase nasmáli a budeme mít na co vzpomínat.

A jaký byl váš týden? :) 

EM 



6 komentářů:

  1. Taky miluju jen tak bez cíle se procházet městem :) Ale architekturu moc nevnímám, většinou si nějaké krásné budovy všimnu, až když jdu kolem třeba podesáté :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se ráda procházím městem, mám ráda ty staré krásné budovy :) Do kina na horor bych nešla, to máte můj obdiv :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. My jsme hodně grilovali, dokud bylo teplo, tak jsme se koupali a já chodila se psem a s bráchou na výlety, přítel byl v práci. Jinak nejvíc mě z fotek zaujal popcorn... Strašně dlouho jsem ten z kina neměla a to ho fakt miluju..:D

    OdpovědětVymazat
  4. U nás v Hradci jsou také krásné domy s cihlovou stavbou a nejsi jediná, kdo se tím kochá :D Jinak to smoothie vypadá krásně! <3

    OdpovědětVymazat
  5. To smoothie vyzerá výborne! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  6. Třeba se ti jednou poštěstí bydlet v takovém cihláčku :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014