30. srpna 2021

MONDAY PLANS

30. srpna 2021
Krásné deštivé ráno! Já už jsem po snídani, kterou si dávám asi poslední měsíc. Bílý jogurt, nějaké ovoce, co máme zrovna doma a v poslední době doplňuji i lněným semínkem. Samozřejmě, ne vždy si to tak hezky “načančám”, protože většinou vstanu celá hladová a musím se najíst do pěti minut, haha těhotenství. 
Dnešní pondělí chci využít hlavně na větší úklid. Včera jsem byla v Jysku, kde jsem si pořídila nové povlečení a v Pepcu nějaké potahy na polštářky. Tak se těším, až vše vyperu a hned povléknu do nového! Plus mám nové obrazy, tak v následujících dnech se můžete těšit na článek o ložnici :) 

O víkendu přítel skládal komodu pro mimi, tak jsem konečně mohla všechno protřídit a urovnat. Zjistila jsem kolik mi toho chybí a byla jsem překvapená, co všechno ještě musím doobjednat :D Na to se vrhnu také během dnešního dne. 

Jaké máte plány na tento týden vy? <3 

Mějte se krásně! 

EM 

7 komentářů:

  1. Jsem zvědava na tu ložnici, obrazy bývají dokonalým doplňkem❤️ Já jsem začala týden hlídáním malinké mojí ségry a mám v plánu hlavně pohnout s bakalářkou. Dál klasika cvičení, běhání a práce☺️

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji ti krásný a pohodový týden! Já mám tento týden hodně vyřizování a chci si udělat nějaký nový rozvrh v životě. Jelikož mi teď jedna etapa skončila ( výpověď v práci) a musím se dostat, tam kam chci. :)

    Budu se těšit na článek! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Povlečení také kupuji v Jysku, mají tam skvělý výběr a během příštího týdne se tam také vydám. :)) Krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě tento týden čeká trhání zubů, tak nějakou dobu mi mé oblíbené koláče na snídaně nahradí asi ten jogurt :D Ale ty to máš tak krásně nazdobené, nádhera :) A ty polštáře vypadají moc krásně :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný článek, já se vrátila po dvou měsících prázdnin zpět do práce (do školy), tak se adaptuji :D ale zítra jdeme na Noc muzeí, v sobotu jedu neteři na oslavu svátku a v neděli jdeme s kamarádkou na Běh pro útulky a do kina na Zátopka :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Lněné semínko jako příprava na porod :) To si moc dobře pamatuju, vůbec se mi to jíst nechtělo :-D

    Simple living: Deník jako nástroj duševní hygieny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014