23. listopadu 2020

IT’S ALL TOO LONG

23. listopadu 2020

Mé dny se nesou ve znamení procházek s Ťapkou, nezdravého jídla a Home office. A už je to celé až moc dlouhé... Těším se, až si zajdu do kavárny. Až se podívám do knihkupectví. Až budu mít zase motivaci. Až tohle všechno pomine...
Ale abych tady nezněla tak negativně, tak už nakupuji nějaké vánoční dárky a to mi dělá radost! Pomalu si pouštím vánoční filmy a každý pátek se ségrou si děláme filmový večer s domácí pizzou u Harryho Pottera. 
K práci jsem si oblíbila poslouchat podcast Opravdové zločiny. Pouštím si ho na YouTube a už jsem si poslechla skoro všechny díly. Znáte někdo? :) Je to taková menší závislost, pustíte si jeden díl a najednou už jste u třicáteho, haha. 
Vánoční výzdobu plánuji na tento víkend, tak uvidím, jak to vyjde. 

Jaké jsou momentálně vaše dny? :) 

EM 

4 komentáře:

  1. Taky už mi chybí ten normální život a taky pomalu nakupuji vánoční dárky. Už se těším až je rozdám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Také mi chybí kavárny a normální režim, máš pravdu, že už je to dlouhé. Je ale fajn, že aspoň na ty procházky chodíte - člověk pročistí hlavu. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Moje dny jsou podobné těm tvým, taky už mi to přijde dlouhé, ale snažím se to brát tak, jak to je.. Bude líp :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014