14. července 2019

FRIDAY IN PRAGUE

14. července 2019
Neplánované výlety jsou ty nejlepší! V pátek po práci jsme si chtěli udělat hezké odpoledne, procházka, kávička, no prostě typické rande! Jenže přítel musel neplánovaně pracovně do Prahy něco předat a tak už jsme seděli v autě na cestě do Prahy. Původně jsem chtěla do kavárny Spižírna, chci tam už šíleně dlouho, ale bohužel začalo pršet a tak jsem hledala tu nejbližší kavárnu. 
A tak jsme skončili v kavárně Cafioca, která je nádherná <3 
Procházku jsme také stihli. Jen jsme občas maličko promokli, ale i tak to bylo krásný. Jsem ráda, že Prahu máme ani ne hodinku cesty.

Já jsem si dala cappuccino a přítel horkou čokoládu. Co mě rozesmálo, tak ty růžové marshmallows, haha.

Vzhledem k tomu, že je v červenci počasí jak na podzim, tak mám chuť pálit i podzimní vosky. 
Tenhle voní naprosto úžasně a nutně potřebuji další. 
Když nestíhám snídani nebo chci jen něco lehčího, tak miluju tyhle smoothie z Lidlu. Jsou vynikající a za dobrou cenu. Znáte a chutnají vám? 

EM 



6 komentářů:

  1. Skvělé fotky! Je vidět že jste si to moc užili :) To smoothie neznám, ale ráda na něj mrknu :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky!:) Tyhle smoothie znám, asi dvakrát jsem je měla a fakt jsou chuťově fajn:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jn počasí je jak na pozdim, místo aby to vypadalo, že se blíží podzim, tak to vypadá, že se spíš blíží zima. :/ Ach jo, kéž by bylo zase tepleji.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky, miluju tuhle staro růžovou!
    Smoothie z Lidlu ani kavárnu jsem neznala, díky za tip. <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  5. Smoothie z Lidlu mám moc ráda i já, jsou opravdu výborný ♥ Jsem moc ráda, že jste si výler v Praze užili :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. :D :D tak ty růžové marshmallows mě vážně pobavily :D přítel musel mít radost :D je to takové roztomilé :3 :D

    https://taukecana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014