30. prosince 2018

SOME RANDOM PHOTO

30. prosince 2018
Víkend jsem strávila hlavně odpočinkem a menším úklidem. Ještě chci prostřídit kosmetiku a srovnat nějaké šuplíky, abych vstoupila do nového roku s klidným svědomím (haha).
Ke snídani jsem si udělala tyto ječné lívance, které miluju! Jsou rychlé, zdravé a hlavně dobré. 
A úplně jsem vám zapomněla ukázat, co jsem si objednala na začátku prosince. 
Čisticí gel od La Roche-Posay už na blogu vidíte po několikáté a stále je to můj největší oblíbenec, co se týká čisticích gelů. Bioderma Hydrabio Brum je také klasika, kterou kupuji každý měsíc (má peněženka pláče). 

Makeup Bourjois byl v akci, takže jsem si ho musela koupit do zásoby. Na co jsem se ale těšila nejvíc, je barva na obočí Refectocil. Bohužel jsem byla tak natěšená, že jsem si k tomu zapomněla objednat tekutou aktivační emulzi (peroxid). Ještě jsem tedy nezkoušela, ale už se těším, že bych si konečně mohla barvit obočí sama doma :) 
Budu moc ráda, pokud mi napíšete, jestli máte zkušenost s barvením obočí doma :) 

EM 

10 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Na mě čeká plný koš vypraného prádla a moc se mi do toho nechce :D Ale chci taky začít nový rok s novým štítem + se mi strašně moc líbí tvůj pokojík <3 Krásnou neděli!

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký nákup:) Já zkušenosti s barvením obočí nemám, naštěstí to nepotřebuji, ale doufám, že se ti to povede dle očekávání:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle týden byl pro mě docela hektický, pořád objíždění rodin jak mé, tak přítele a k tomu ještě bylo další posezení a přítel pomáhal tátovi s počítačem. Takže jsem ráda, že už jsem konečně v bytě a čeká mě úklid, jelikož na Silvestr přijdou k nám kamarádi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak tahle značka barvy na obočí je super, mám zkušenosti ze studia.. :) ale přiznám se, že sama jsem si jej ještě nebarvila.

      Vymazat
  5. Já tedy s tímto žádnou zkušenost nemám, ale kdybys na to třeba vytvořila článek, bylo by to super! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super nákup! Hodně mě zaujal ten čistící gel, mám teď docela problém s pletí, tak zkouším vše možné :) přeji ti krásný nový rok 2019! :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný nákup, ta Bioderma se mi líbí. Jinak zkušenost s barvením obočí bohužel nemám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014