26. prosince 2018

WHAT I GOT FOR CHRISTMAS|| 2018

26. prosince 2018
Miluju články a videa typu "co jsem dostala k Vánocům", a proto vám taky jeden takový sepíšu. 
Vánoční svátky jsem si náramně užila a krásně odpočinula. V televizi dávali jeden lepší film za druhým a konečně jsem měla čas pročíst i nějaké blogy :) 
Tak ale už zpět k článku. Jako hlavní dárek od rodičů jsem dostala mé vysněné křeslo "ušák". Kupovala jsem ho už v listopadu, protože jsme věděli, že se v prosinci jen tak do Ikea nedostaneme. 
Kamarádka mě překvapila vosky od Yankee Candle a strejda krásnou svíčkou také od YC! :) 
Bačkůrky, nejpohodlnější pyžamo a obálka :) 

Od tchýňky jsem dostala tužky na obočí do zásoby a knížky. Moc se těším až se začtu. Pokud jste někdo četl knihu Hygge, určitě mi napište jak se vám líbila :) 
Přítel mi udělal krásné překvapení. Do proutěného košíku naskládal různé čaje a úplně dolů schoval to největší překvapení. Vůbec jsem nečekala, že bych mohla dostat nový telefon! Tenhle jsem si přála už od té doby co vyšel a jsem absolutně nadšená! <3 Fotí perfektně! 
Spousta kosmetiky! A krásný parfém! Hlavně oceňuji i vitamíny, ze kterých mám opravdu radost! 
A tenhle diář miluji. Je krásný, jednoduchý a ten rose gold nápis! <3 

A co čekalo pod stromečkem na vás? :) 

EM 

12 komentářů:

  1. Krásné dárečky jsi dostala. Já taky jen odpočívám. Odložila jsem telefon a snažila se být offline 2 dny. Vůbec na nic nemyslet, jen si užívat rodinnou pohodu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Super dárky!:) Nápad přítele byl bezva. A ty bačkory jsou krásný:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárečky jsi dostala :) Já všechno musím nafotit jak přijedeme domů :)

    BLOG Život s kojencem

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárečky! Já taky odpočívám a užívám si pohodu :) dostala jsem taky tak nějak od všeho něco :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne veci :) Ja naopak nerada píšem články podobného typu ale veľmi rada ich píšem :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj! :)) Tiež milujem články a videá typu "čo som dostala na Vianoce". A tie papučky (bačkůrky), čo si dostala, vyzerajú nádherne. Zamilovala som sa do nich!! <3
    Mimochodom, veľmi pekný blog a články ešte viac!! Pridávam sa k sledovateľom. Budem rada, ak si pozrieš aj môj blog (začínam). :))
    www.natalincek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Dostala si nádherné dárky ♥ Křeslo je naprosto úžasný, jednou by se mi taky takové líbilo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné dárečky! Určitě udělaly radost. Dost mě zaujala ta kniha Hygge, přemýšlím, že si ji taky dodatečně pořídím. :o

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké dárky :) P20 lite má kamarád a je to pěkný mobil. :)

    OdpovědětVymazat
  10. krasne veci a krasne si ich nafotila. knizku Hygge som uz raz mala pozicanu z kniznice a tusim som ju aj zacala citat, ale prilis ma nezaujala, takze som precitala asi iba prve tri strany a vratila som ju naspat :D

    OdpovědětVymazat
  11. Hygge už mám též a v angličtině a je to naprosto skvělá knížka ♥

    OdpovědětVymazat
  12. velmi by ma zaujimalo odkial moze byt ten diar je mega cute..a hyge je moja fav book chystam si kupit pokracovanie ...ak budes mat cas a bavi ta lifestyle a vlogy tak pozri moj youtube :)
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014