1. ledna 2019

HELLO NEW YEAR 2019

1. ledna 2019
Krásný Nový rok všem! 
Tak jak jste oslavily Silvestr? My jsme ho s přítelem strávili u přátel a bylo to moc fajn :) 
Dnes jen odpočívám, protože následující dny budou docela hektické! Ale i tak se těším, až budu mít pevný režim. Hlavně až zase začnu cvičit a nebudu se přejídat jednohubek (dnes naposled :D)! 
V roce 2019 bych chtěla začít chodit na akupunkturu. Zajímalo by mě, zda s tím někdo máte zkušenosti. Budu moc ráda pokud mi napíšete do komentářů. 

Máte nějaké předsevzetí? :) 
Přeji vám, ať je pro vás rok 2019 tím nejlepším! <3 

EM 

10 komentářů:

  1. Já si předsevzetí nedávám, ale letos jsem si jedno dala, byť šťastná. S akupunkturou zkušenost nemám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych chtěla jít na akupunkturu ale bohužel, sní taky nemám zkušenost! Takže se budu tešit na ty tvoje :) Přeji ti krásný nový rok!

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný Nový rok <3 Předsevzetí nějaké nemám, spíš takové věci co chci zlepšit, rozhodně napíšu článek :)

    BLOG Život s kojencem

    OdpovědětVymazat
  4. Takové "předsevzetí" mám vypsané v posledním článku, ale zmíněná akupunktura mě vždy zajímala chtěla bych ji taky vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mámpár předsevzetí, hlavně teda odmaturovat:D A přeji ti krásný rok 2019:)

    OdpovědětVymazat
  6. S okupunkturou teda zkušenosti nemám, ani nikoho neznám, kdo by na ní chodil, ale jestli začněš, určitě o tom napiš článek :)
    Žádné extra předsevzetí nemám, nejsem jejich fanoušek :)
    Krásný nový rok i tobě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ať máš krásný rok 2019 a splní se ti co si přeješ :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Já si žádná předsevzetí nedávám, snad žádný rok se mi je nepodařilo dodržet :)
    Krásný nový rok přeju i tobě ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Předsevzetí si nedávám, mám jen plány co chci apod. ale neberu je jako předsevzetí, spíš takové body, abych se měla na co těšit a měla cíle :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  10. Nie predsavzatia si nedávam. Počas roka sa snažím postupne(keď ma napadne :D) si nejaké dať a podarí sa mi to možno lepšie splniť. ;)


    Prajem ti krásny deň a chcem ťa pozvať na moju
    novoročnú GIVEAWAY♥´ .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014