10. června 2018

SOME NEW THINGS

10. června 2018
Šílené dusno, ledová káva a větrák na plné obrátky. Tak by se dal shrnout můj víkend.
Chtěla bych vám ukázat pár nových věcí, které se mi doma objevily. 
Nové sandálky můžete vidět na první fotce. Už X let nosím v létě jen balerínky, ale letos jsou taková vedra, že jsem si musela pořídit sandálky. Jsou z CCC :) 

Dárečky, které jsem dostala ještě k narozeninám. Překrásný parfém z Oriflame, který má úžasný obal a samozřejmě i nádherně voní! Tekutá rtěnka s SPF 15 je na léto jak dělaná a balzám, který miluji a dostala jsem tedy druhé balení :) 
Odstín je krásný. Jemná růžová, se kterou nic nezkazíte :) 
Jemný peeling na obličej a hydratační platýnková maska na obličej. Obojí je z Oriflame :) 
Peeling je opravdu jemný a s mojí citlivou pletí si zatím krásně sedne. 
V DM mě zaujaly nové čaje a jeden jsem si koupila na zkoušku :) 
A konečně jsem objevila müsli, ve kterých nejsou rozinky! :D A jsou sprostot vynikající. 
Zítra mi ma dorazit ještě balíček z Notina, ale to až v jiném článku :) 

A co nového jste si pořídily vy? :) 

EM 

8 komentářů:

  1. Super článek a krásné úlovky. Já si tenhle měsíc koupila spoustu kosmetiky, což je divný, protože já se moc nelíčím. Ale líbí se mi, že mám takový ten svůj ''dámský'' koutek, kde mám svou kosmetiku a hrdě ji pozoruju :D

    lifeordreamidiots.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tam tie sandálky vyzerajú krásne ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  3. Super veci a tie sandálky sú dokonalé :-) Ja sa momentálne vytešujem hlavne z nového foťáku ;-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  4. Ty sandálky jsou úžasné! To vedro je už vážně neskutečné:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně mě zaujala ta barva peněženky a sandálků. Přesně takovéhle nějaké sandálky bych si chtěla pořídit :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  6. Bože můj, ty snadálky jsou nádherné!! <3 A jak to tak čtu - konečně jsem našla někoho, kdo taky nesnáší rozinky v müsli! Nejhorší věc na světě :DDD

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji všem za krásné komentáře :*

    OdpovědětVymazat
  8. sandálky jsou moc hezké :)
    Já si nakoupila pár kousků v second handu.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014