3. června 2018

HAPPY BIRTHDAY

3. června 2018
Krásný nedělní podvečer! Dnes mám narozeniny. Je mi krásných dvacetčtyři let! Na první fotce můžete vidět úžasný dort od mojí úžasné maminky. Byl opravdu vynikající a hned bych si ho dala znovu! Mňam. 
Nafukovací balónky, které budu mít v pokoji další rok, než se vyfouknou :D 
Letos jsme se s přítelem do žádného velkého výletu či pobytu nepouštěli. Důvod je prostý. Konečně máme pozemek! Kde budeme stavět náš baráček! Pořád tomu nemůžu uvěřit. Bylo dlouhé a náročné (jak psychicky tak finančně :D). 

Od přítele jsem dostala k narozeninám moje vysněné sáčko ze Zary, do kterého jsem se absolutně zamilovala. Perfektně sedí a přesně takové už sháním minimálně dva roky! V Zaře ho seženete pouze on-line :) 
Kokořín jsme navštívili minulý víkend. Výhled je neuvěřitelný a pokud nevíte kam na výlet, doporučuji navštívit právě toto místo :) 
V pátek jsem si vzala v práci půl dne dovolené a s kamarádkou jsme šly na narozeninový oběd. Následovala káva, zmrzka a pak jsme vyrazily do kina na český film Teambuilding :) 
Tak a já si jdu pustit další díly 13 Reason Why z druhé série :) Koukáte někdo? 
Mějte krásný začátek nového týdne! 

EM 

7 komentářů:

  1. Tak dodatočne všetko najlepšie!!!
    Tá torta vyzerá chutne, presne také mám asi najradšej :)
    13 reasons why nepozerám, ale veľa kamarátok mi to už doporučovalo.

    OdpovědětVymazat
  2. Dort je krásný, opravdu se povedl. Tak opožděně všechno nejlepší!Já jsem druhou sérii asi před týdnem dokoukala a jsem z ní taková rozpačitá, tak schválně, jak se ti bude zdát. Špatná není, ale pochybnosti o ní mám. :D
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  3. Mňám koláč vyzerá veľmi chutne! A to sačko je úžasné <3 asi som sa zamilovala, nádherné!

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky a ten koláčik vyzerá neskutočne chutne! :)
    Mon
    https://lifebymon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle dost miluju:D. Jinak trošku opožděně přeji všechno nej:D.

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  6. Jé všechno nejlepší :) taky mám balonky z narozenin ještě v pokojíčku :) ten dort vypadá dobře, hned bych si dala :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  7. Ten dort vypadá lákavě! :)
    Druhou řadu nesleduji, ale první jsem viděla. A taky jsem četla knížku ještě než byla první série. Vlastně ještě než jsem věděla, že něco takového bude.:D
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014