13. června 2018

THE PERFECT BREAKFAST

13. června 2018
Většinou uprostřed týdne už se velice těším na víkend. Na ty pomalé a dlouhé snídaně. Na kávu, kterou si pořádně vychutnám a nemusím jednoduše nikam pospíchat. 
Na ty snídaně, na které máte chuť a čas na přípravu, protože je běžně v týdnu nestihnete. 

Za mě to jsou jednoznačně lívance! Zbozňuji je na všechny způsoby. Momentálně jsem si oblíbila lívance polité klasickým bílým jogurtem a posypané čerstvým ovocem.

Tenhle víkend poprvé vyzkouším lívance z celozrné mouky (aby byly o něco zdravější :D). Tak jsem na ně zvědavá :) 

A co rádi snídáte o víkendu vy? :) 

EM

9 komentářů:

  1. Mňaaaaaam:). Já nic moc extra nesnídám ani o víkendu, ale umím si představit, že bych si někdy udělala ty lívance:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus :) Já když se nenasnidam, tak jsem cely den nesva :D

      Vymazat
  2. Ráda se vždy vracím na tvůj blog. Fotky máš vždy, tak pěkné a blog na mě působí jemně. Lívance mám ráda, ale vždy si je koupím už hotové v Marks and Spencer a jsou skvělé :)

    lifeordreamidiots.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář :) Jsem moc rada, ze se ti tu líbí <3 Úplně mi to zvedlo hned po ránu náladu :)
      Hotové jsem nezkousela kupovat, ale děkuji za tip, zkusím na ne mrknout až budu v Praze :)

      Vymazat
  3. No tak to se nedivím, ty bych si taky oblíbila! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. O dlouhých víkendových snídaních ani nemusíš povídat, na nic se celý týden netěším víc :D lívance jsou skvělá věc, jak se odměnit za to, že jsme ten týden přežily :D nebo alespoň já to tak vnímám :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto vyzerá dokonalo! Určite to muselo aj tak chutiť! Milujem lievance a palacinky na raňajky
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. Mezi víkendem a týdnem moc rozdíly nedělám, pokud tedy nejsem u přítele. To jsou většinou toasty a vajíčka o víkendu. :) Takové trochu pravidlo.
    Lívance jsem zkoušela z pohankové, i obyč s banánem, celozrné ještě ne. :)
    Jinak můžu doporučit lívance s proteinem z Rossmana, on v tom ani moc nejde cítit, docela zasytí a jsou moc dobré. :)
    A ty tvoje vypadají velice chutně.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, vypadají krásně :) já ráda snídám různé kaše, třeba pohankovou nebo rýžovou, k tomu si nasypu oříšky, ovoce a moc si pochutnám :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014