2. srpna 2021

SATURDAY AT THE CASTLE

2. srpna 2021
O víkendu jsme vyrazily s mamkou, ségrou a babičkou na keramické trhy do Ploskovic. Já tyhle staročeské trhy miluju! Nebylo tu ani moc lidí, ale je pravda, že jsme tu byly hned od rána. U zámku je kavárna, kde dělají i snídaně. Dala jsem si vajíčka s domácím chlebem a cappuccino. Bylo to výborné a určitě tam vyrazím znovu <3 

Trhy byly docela maličké, což nás překvapilo, ale i tak jsme si pár maličkostí odvezly. Prošly jsme se po zámecké zahradě, zašly si na oběd a jely odpoledne domů. Tyhle druhy výletů, jsou pro mě teď akorát. Moc už toho nezvládnu, haha. Příští měsíc se chystáme na Úštecké trhy, kam jezdíme každý rok :) 

Jezdíte taky na keramické trhy? Baví vás to? :) 

EM 

6 komentářů:

  1. To musela být skvěle užitá sobota. Já jsem teda ještě nikdy na žádný vyloženě keramický trh nenarazila a Ploskovice mám úplně, ale úplně z ruky, což mě mrzí.

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, to musel být příjemný výlet a jistě jste si ho užili naplno! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky. :)) Mám ráda rodinné výlety. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší! Na tyto trhy se musím někdy podívat, jelikož trhy mám moc ráda ♥

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, krásné fotky a jídlo vypadá parádně! 😍

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to ani nevím, že tam keramické trhy jsou.. Jezdíme s mamkou každý rok Kunštát, Beroun, Kostelec.. Někdy Bechyně.. A miluju to... ����

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014