9. srpna 2021

KITCHEN IN PROCESS

9. srpna 2021
Posledních pár dní nějak vůbec nic nestíhám… Děje se toho opravdu hodně. Necelých deset týdnů do porodu a snažíme se o sto šest, aby na domečku bylo dodělané to nejdůležitější. První velkou novinkou je, že nám konečně přišla kuchyň. To byla velká kapitola sama o sobě, protože kuchyň jsme plánovali už před dvěma lety, kvůli elektrikáři, abychom věděli, kde co bude. Stavba se ale protáhla a já po dvou letech chtěla pár změn. Rozmyslela jsem si dekor pracovní desky a další detaily. Tudíž proběhla před dvěmi týdny podvečerní návštěva v Ikea, kde jsme to dali dohromady a v sobotu nám přišla :) Kuchyň bude montovat přítel sám, takže předpokládáme, že to bude práce ještě na několik dní možná týdnů, haha. Ale je doma! To je nejdůležitější <3 

O víkendu jsme se byli v Praze podívat na kočárky. Rozhodovala jsem se pouze mezi dvěma, ale i tak mi to nedalo několik nocí pořádně spát :D Včera večer už jsem ale kočárek objednala a moc se na něj těším <3 

Vidíte na fotce ty srnky? Takový máme dennodenně výhled <3 Chodí sem každé ráno a večer. Sušíme jim pečivo a dáváme ovoce. Je to naše doma a já to tady miluju! 

EM 

4 komentáře:

  1. Hezké fotky. Věřím, že výběr kočárku dal zabrat! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty srnky jsou boží! V zimně, to musí být jako v pohádce. Snad se pochlubíte s kuchyní ♥

    Přeji, ať montování jde hladce. :)

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Takový krásný výhled snad nikdy neormzí! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Už teď se těším, jak bude kuchyň vypadat. Určitě tak skvěle jako Vaše krásná ložnice 😍. Takový krásný výhled na srnky a do přírody by se mi také moc líbil 🤗.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014