21. července 2021

BIRTHDAY BOY & MĚLNÍK

21. července 2021


V neděli měl můj snoubenec narozeniny! Miluje burgery a tak jsme vyrazili na Mělník do vyhlášené burgrárny a rovnou jsme to spojili s výletem. Já odhodlaná a celá natěšená na výlet. Realita v těhotenství? V deset hodin dopoledne úplně vyčerpaná už po cestě tam, haha :D 
Dopoledne po příjezdu jsme se tedy zastavili na výbornou kávu v Kafé Mělník. Překvapilo mě, že kavárna byla opravdu plná a jde vidět, že je tady oblíbená! Na cestu do krabičky jsme si koupili větrník (přítel nejí žádné jiné dorty, než větrníky) a byl výborný <3 
Procházeli jsme se po městě a když nám vyhládlo, šli jsme se najíst. Já jsem si dala klasický Cheeseburger a přítel měl burger s větší porcí masa. Chutnaly mi hlavně hranolky! Burgery byly výborné, ale prý dělám lepší doma. Je to láska <3 

Odpoledne jsme měli návštěvu a já v pondělí měla lékaře a potom jsem celý den proležela a prospala. Vždy, když mi berou krev, tak jsem potom šíleně unavená…Máte to taky tak? 

Mějte se krásně! 

EM 

7 komentářů:

  1. Krásné fotky, bříško ti moc sluší.
    Jinak co se týče krve, doporučuji, vždy vypít velký hrnek čaje a pak vodu. A po krvi nějaký cukr... chodím na krev pořád a tohle mi strašně pomáhá.

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! Veľmi ti to na nich pristane a tie burgre vyzerajú úžasne! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ostuda, miluju hranolky z mekáče 😁

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. :)) A jak je před obědem, na ten Burger a větrník mám docela chuť :D A musím říct, že i já ze všech dortů jím hlavně větrníky. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, gratuluji k těhotenství! :-) Moc ti to sluší! V Mělníku jsem byla teď nedávno, hezké město :-) A ten zákusek, mmm, ňam! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. Tu ledovku bych si hned dala! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten zákusek bych si dala hned sakra! :D :) Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014