8. listopadu 2020

NEW COSMETICS & CUPS

8. listopadu 2020
Krásnou listopadovou neděli. Úplně jsem vám zapomněla ukázat pár kosmetických novinek, které jsem si pořídila už minulý měsíc, když v Rossmannu byla akce na dekorativní kosmetiku. 
Sáhla jsem po své nejoblíbenější řasence z drogérie Lash Sensational od Maybelline. 
Zaujala mě rtěnka v odstínu číslo patnáct. Je ideální na podzim, i když momentálně jí nemám kam vynosit, haha. 
Dále jsem sáhla po tužce na obočí. Ačkoli nejraději používám pomády, tak po tužce sahám, když pospíchám nebo jdeme jen na procházku. Chtěla jsem vyzkoušet i novinku gelovou řasenku na obočí v průhledného odstínu. Myslela jsem si, že najdu konečně něco, po čem chloupky vydrží vyčesané nahoru celý den, ale bohužel.
Korektor od Revolution je skvěle krycí, ale mám ho v dost světlém odstínu. Nejraději ho používám na oční okolí. 
Momentálně trávím nejvíce času doma, asi jako všichni. Čtyři dny v týdnu mám homeoffice a chodíme pouze s pejskem na procházky. Díky za to, že bydlíme na vesnici u lesa <3 
V H&M byla dvacetiprocentní sleva na celý nákup, tak jsem to využila k nákupu oblečení na doma. Teplá oversize mikina a dvoje klasické černé legíny. V oddělení H&M Home jsem do košíku přihodila překrásné bílé šálky se zlatým okrajem. Příště do košíku přihodím i mističky ze stejné kolekce, haha. 

Jak se máte vy? Koupily jste si v poslední době něco hezkého? :) 

EM 

15 komentářů:

  1. Tuhle řasenku mám moc ráda! :) Já si v poslední době pro sebe nekoupila nic, za to už začínám nakupovat vánoční dárky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to samé, buď doma na HO nebo v lese. Namalovaná jsem nebyla asi dva měsíce :D Jinak tu řasenku od Maybelline jsem také měla a spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne úlovky! Tie hrnčeky sú rozkošné! :)
    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si v té akci v Rossmannu doplnila zásoby mého nejoblíbenějšího makeupu a korektoru od Catrice <3 A ty hrnečky jsou úžasný! Tak krásné už jsem dlouho neviděla :) <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. Riasenka od Maybelline je vážne skvelá. A tie hrnčeky sú nádherné!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. Tu řasenku mám hodně ráda, mám už několikátý balení :) a ty hrníčku jsou úžasný! :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  7. Beautiful catches! Those mugs are adorable! :)

    prosphair fashion styled wigs

    OdpovědětVymazat
  8. Ty šálky jsou boží!!! Jsou nádherné a působí starodávným designem!

    OdpovědětVymazat
  9. Ať jsi s produkty spokojená, ta řasenka je určitě skvělá a moc se mi líbí i hrnečky. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné kousky - i kosmetika!:) já v poslední době hodně nakupuji kosmetiku a produkty ke své zdravé stravě, je to zlo být doma na homeoffice, pak mám čas koukat všude po eshopech :D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  11. krásné super kosmetické produkty, já si letos na podzm nakoupila hned několik rtěnek a lesků na rty, ale upřímně je to trošku funny, že není kam je vynosit, jelikož většinou nosíme masky na obličeji a rty nemáme komu ukazovat. Šálky jsou roztomilé, takové shabby chic, líbí se mi!

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ty hrníčky jsou nádherné! :) Já poslední dobou hlavně nakupuji dárky k Vánocům :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014