14. července 2021

MY NEW CAMERA

14. července 2021
Po tolika letech, jsem si splnila materiální sen! Fotoaparát Olympus Pen jsem si přála opravdu dlouho, ale jeho koupi stále odkládala a odkládala, že je to drahý a zbytečný, když v dnešní době můžu fotit na telefon nebo tablet… 
Myšlenka mít svůj foťák mě ale nikdy neopustila. Dívala jsem se na ně a peníze si začala odkládat. Kdyby náhodou jsem si ho chtěla jednoho dne opravdu koupit. 

No a tak tu bydlíme v domečku bez poloviny vybavení a já v ruce držím svůj vysněný foťák, haha. Ale sny se mají plnit! Přiznám se, že kdyby nebylo mého přítele, který mě ve všem naprosto podporuje, ani nevím, zda bych v tento okamžik ten foťák držela… 

Vše se tak krásně sešlo. Vyšel úplně nový model Olympusu Pen, holky z A Cup of style zveřejnily na jejich instagramu slevový kód, ke kterému v předprodeji dostanete zdarma druhý portrétní objektiv a bylo rozhodnuto. Já jsem si to samozřejmě nejvíc odůvodnila tím, že jsem těhotná, takže vím, že foťák stoprocentně využiju na focení miminka a našich rodinných vzpomínek <3 

Tak jen doufám, že se vám bude kvalita budoucích fotek líbit! 

EM 

10 komentářů:

  1. Přeji spoustu pěkných objektů k focení :) Je hezké že sis udělala takto radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeej, taky by se mi líbil. Těším se na nové fotky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Ať ti dělá radost! Já jsem si na jaře pořídila E-PL9 a byla to jedna z mých nejlepších investic, takže tvojí radost plně chápu! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já tenhle foťák viděla u holek Cup of style a líbil se mi a také jsem uvažovala o jeho koupi, ale nakonec ne-e :-) Je hezké, že ty sis tu radost udělala a využila jejich slevový kód, to se teprve budou dělat fotečky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá krásne! Tiež som sa po ňom pozerala, keď som si vyberala foťák, no nakoniec som sa rozhodla pre iný :) Každopádne dúfam, že s ním budeš spokojná a splní tvoje očakávania!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  6. Prajem veľa inšpirácie a radosti pri fotení s novým foťákom :) Verím, že kvalita bude skvelá! :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda !! Mě nějaký pořádný foťák také láká. Ale spíš na videa, než na fotky. :) Ale ještě do nedávna jsem si také říkala, že mi mobil stačí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míši jestli můžu dát tip, tak některé typy Olympusů jsou skvělé i na videa! :)

      Vymazat
  8. Skvělá volba, Olympusy jsou super. Nejlepší je, že k němu máš i 45ku objektiv, ten fotí mnohem lépe než klasický seťák. Takže fotky budou určitě krásné!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014