12. července 2021

MY FRIEND’S WEDDING

12. července 2021

Víkend se nesl ve svatebním duchu. Bylo to kouzelný, nádherný a já děkuju, že jsem tam ten den mohla stát jako svědkyně <3
 Na místo jsem přijela v osm ráno a snažila se pomoci, jak to jen šlo. Přípravy probíhaly v plném proudu a ač to měla být spíše jen taková “zahradní grilovačka” nakonec z toho byla stoprocentní pohodová svatba v super kolektivu <3 Při přípravách nevěsty jsme se dost nasmály, protože se opravdu vůbec nestíhalo. Vůbec jsem nevěděla, že budu nevěstu česat a líčit a na přípravu jsme měli jen pár minut :D Nakonec to ale všechno dobře dopadlo a zvládly jsme to skvěle! :) 
Musím se přiznat, že začátek sedmého měsíce už jde na mě dost znát a bohužel tolik energie už nemám, haha. Jídlo bylo na jedničku, takže to jsem si opravdu užívala. Dortíky a grilované maso všude kolem vás :D Asi je vám jasné, že celou neděli jsem odpočívala a pospávala :) 

Jinak šaty mám z Aboutyou a jsou opravdu pohodlné i pro těhulky a příjemné. 
Jaký byl váš víkend? Jdete letos na nějakou svatbu? :) 

EM 

3 komentáře:

  1. To musela být krásná svatba, moc pěkné fotky :). Nedivím se, že už je 7. měsíc znát :D. Já měla takový odpočinkový víkend a letos jdu na svou svatbu :D. Už se opravdu těším :).

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky, určitě to byla povedená svatba. Svatby mám moc ráda a snad brzy opět nějakou navštívím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barevná svatbička. Hned bych na nějakou zašla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014