5. července 2021

BACHELOR PARTY

5. července 2021
Před čtrnácti dny mi kurýr přivezl nádherný balíček od kamarádky, která momentálně žije ve Švédsku. Tohle jsem ale vůbec nečekala! Bylo to krásné překvapení <3 
Svatba je to celkem na rychlo, vzhledem k tomu, že se pořád moc nevědělo, jaká budou veškerá opatření a plánování svatby na dálku ze Švédska není úplně jednoduché. Nakonec to pojali úplně jednoduše a celá svatba bude na zahradě u jejich rodičů, kde mají překrásný výhled.
Nevěsta přijede týden před svatbou, kdy bude mít spoustu zařizování, a i když se žádnou rozlučkou nepočítala, přeci jen jsem svědkyně, takže jsem chtěla zařídit alespoň nějaké malé překvapení. 
Sehnat v menším městě nějaké hezké dekorace na rozlučku je nadlidský úkol, haha. Ještě, že mám trpělivého přítele, který to se mnou všechno odjížděl a pomáhal mi něco vymyslet. Stůl jsem zamluvila v krásné vinárně, kde i výborně vaří a vždy jsme tam s kamarádkou chtěli zajít. Obsluha byla vstřícná a prostředí opravdu perfektní! 
Když kamarádka přijela, byla nadšená a vůbec to nečekala :) Vymluvila jsem se na to, že se s ní potřebuji sejít a pořešit věci na svatbu. 
Daly jsme si něco dobrého k vínu. Já tedy víno vynechala, haha. Později následovala večeře v podobě burgeru s hranolkami. Nebudu lhát, že jsem byla přejedená k prasknutí :D 
Myslím, že se to povedlo a budoucí nevěsta si to užila :) A tento víkend svatba, na kterou už se nemůžu dočkat <3 

EM 

6 komentářů:

  1. To muselo být krásné překvapení. Hmm ty burgery museli být výborné.

    OdpovědětVymazat
  2. No burgery bych si teď fakt dala. :D A stůl vypadá moc hezky, ten tác, srdíčka.. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné překvapení, kamarádka musela mít radost :) Ať se povede i svatba ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě jste si to užili, takové překvapení by si nechal líbit snad každý. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná rozlučka ♥ Užijte si svatbu :)
    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  6. Dala by som si burger a hranolky...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014