14. prosince 2020

CHRISTMAS COFFEE

14. prosince 2020


Maminka v neděli oslavila narozeniny. Vyrazily jsme společně ještě s babičkou a ségrou na perníkové latté <3 Ta atmosféra v kavárně je neuvěřitelná a miluju to! Musíme si to užit, než nám to zase zavřou...
Prošly jsme se po městě, ke stromečku, nakoupily pár drobností na Vánoce a přijely domů celý unavený, haha. 
Cukroví máme napečeno. Udělaly jsme jen pár druhů - rohlíčky, ořechové košíčky, linecké a slepované ořechy. Ale nebojte, tím, že všichni v rodině nejvíc milujeme ořechové košíčky (se kterými je nejvíce práce samozřejmě, haha), tak letos jsme dělaly ze čtyř dávek a máme jich stopadesát! Tak je vám asi jasné, co jsem dělala celou sobotu. Pustila jsem si ke zdobení vánoční film a docela to uteklo. Ťapka celou dobu čekala, co mi upadne, aby to mohla ihned slízat :) 

Kolik druhů cukroví pečete vy a jaké je vaše nejoblíbenější? <3 

EM 

7 komentářů:

  1. Včera jsme museli jít také podpořit rychle podnik, než nám to zase všechno zavřou... Je to hrozné 😟 já mám letos zatím jen tři druhy - perníčky, linecké a vanilkové rohlíčky. Ještě bych chtěla stihnout vosí hnízda 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam kávička je dobrá záležitost a nyní v zimě krásně zahřeje! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je fajn, že jste ještě stihly jít na procházku a na kávu :) Já mám zase ráda karamelové latté, perníkové jsem ještě neměla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Docela mě mrzí, že jsem nestihla zajít do kavárny, dokud byly ještě otevřené, ale co se dá dělat :)
    Já jsem letos pekla také 4 druhy, ale ještě přemýšlím, že bych udělal včelí úly :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně z fotek cítím tu vánoční atmosféru, přesně tohle na tomto období miluji! Fajn, že jste si stihli vychutnat kávičku. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem byla na vánoční kávě. Už teď mi to znova chybí...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Que lugar lindo, amo olhar esses lugares, parabéns. Beijos flor!

    www.mulhernovaera.com.br

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014