8. prosince 2020

ZARA & NOTINO

8. prosince 2020

Doma mi přistálo pár nových kousků, které bych vám rada ukázala :) 
První jsou krémové úpletové midi šaty ze Zary, do kterých jsem se zamilovala na první pohled! Objednávala jsem je on-line a docela si na ně počkala, protože mi je asi 4x vyprodaly než jsem je stihla ulovit. Ale nevzdala jsem se a vyplatilo se, haha. Jsou krásné, hlavně miluju tu barvu! A jako plus bude v nich hezky teplo. Šaty najdete TADY
Abych měla dopravu zdarma, “musela” jsem si přihodit do košíku i svetr. Tentokrát jsem si vzala černý klasický rolák. Tyto basic svetry jsou mé nejoblíbenější a už minulého roku mám dva :) 

Z kosmetiky jsem si pořídila pár věcí, které mi došly. Termální vodu od Biodermy a make-up od Bourjois moc dobře znáte, pokud mě sledujete déle. Řasence s vánočním obalem z Oriflame jsem neodolala, haha. 
Co mi udělalo největší radost, je zjištění, že na Notinu mají mini make-up od Estée Lauder. Balení má 15ml, což mi bohatě stačí, protože je hodně krycí a používám ho vyloženě jen na určité příležitosti nebo přimíchávám k jinému make-upu :) Velké klasické balení jsem spotřebovávala dva roky, takže tohle je mnohem lepší varianta. 

A co jste si pořídily v poslední době vy? <3 

EM 

4 komentáře:

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014