23. prosince 2020

23.12.2020

23. prosince 2020
Vánoční přípravy už se chýlí ke konci, cukroví napečené (a na půl snědené, haha), dárky zabalené. Teď je na řadě zasloužený odpočinek <3 
Dnes odpoledne jsem si pustila svůj oblíbený film Vánoce naruby, udělala si k tomu cappuccino a jedla cukroví. Vánoční pohoda! Aby to ale neznělo tak dokonale, včera jsem byla na chirurgickém zákroku a u hlavy mám čtyři stehy, díky které se moc nevyspím, haha. Nebojte, nestalo se nic vážného :) 

K Mikuláši jsem dostala Mixit a je naprosto výborný, ještě mám tento jeden vánoční tubus do zásoby. Zbývají mi poslední čtyři čaje Kouzlo krbu a už pomalinku palím vosk Christmas evening od Yankee, který si kupuji každý rok. 

Dlouho jsem chtěla vyzkoušet ampulky s kyselinou Glykolovou od Loreal. Jedná se o sedmidenní kůru. Dnes jsem použila třetí, tak jsem zvědavá, zda uvidím na pleti nějaké výsledky :) 
Večer si musím ještě nalakovat nehty a zítra k líčení zvolím nejoblíbenější červenou rtěnku od Maybelline, která vydrží úplně vše. 

Zkoušel někdo z vás ampulky od Loreal? :) 

Mějte se krásně! 

EM 


1 komentář:

  1. Ty ampulky od Loreal a jejich nové krémy bych také ráda vyzkoušela a opět ti moc chválím fotky - jsou dokonalé! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014