2. srpna 2020

SATURDAY WITH MY FRIENDS

2. srpna 2020


Včerejší den byl tak skvělý! Po dvou měsících přijela kamarádka ze Švédska, kde momentálně žije a já se na tenhle víkend těšila tak dlouho <3 Bylo sice neuvěřitelné horko, ale skoro všude v kavárnách a restauracích bylo poloprázdno, protože všichni byli u vody, haha. 
Šly jsme na ledovou kávu a domácí limonádu a potom na procházku kolem vody. Kamarádka mi vyprávěla zážitky ze Švédska a celkově, co je tam jiné než u nás. Potom následoval náš typický večer - večeře, bílé víno a kino. Já jsem si dala pizzu, tuhle miluju a už jsem jí neměla snad věčnost a kamarádka volila burger, který byl ve skutečnosti hrozně velký, haha. Ani jedna jsme to nezvládly sníst celé. 
Kino bylo skoro prázdné a čekalo se, jestli přijdou ještě dva lidi, aby se vůbec mohlo hrát. Celkově nás v kině bylo asi sedm. Tenhle nový horor neurazí, ale ani nijak nenadchne. Taková hororová klasika, haha. 

Doufám, že jste si víkend užily a já se na vás budu těšit u dalšího článku! 
Mějte se krásně <3 

EM 

5 komentářů:

  1. Taky bych zašla na nějaký horor, ale mám pocit, že jsou poslední dobou všechny docela nepovedené :D

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  2. V kine som bola zrovna včera a musím súhlasiť, že sú dosť prázdne. Ja som sa ale extra tešila, pretože pre mňa je to návrat do normálu. :) Naozaj pekné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super. Miluju takové pohodové dny. ♥ Ale tyjo, myslela jsem, že do kina chodí víc lidí. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem takéto dni. Už si ani nepamätám kedy som bola v kine.

    CHLAPEC ALEBO DIEVČA? BUDE TO 5 CHLAPČEK?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014