9. srpna 2020

HOT WEEKEND

9. srpna 2020

Můj víkend v kostce - šílená vedra si vyžádala nespočet nanuků a zmrzlin. Už druhý víkend po sobě jenom grilujeme a je to vlastně strašně fajn nevymýšlet, co pořád vařit,  haha. 

Dočetla jsem knížku Nevítaný host a moc se mi líbila. Hlavně se odehrává v zimě, takže v tom horku to bylo příjemné, utéct myšlenkami do jiného ročního období. Taky to tak máte? 

Cestou necestou k nám na domeček <3 Šla jsem sama po dlouhé době lesem a já to tady miluju! Ten klid...

Zítra máme nějaké běhání kolem papírů na svatbu a už se konečně rozhodne, zda bude svatba letos. Víte, my to nemáme tak úplně jednoduché, ale teď to nechám na osudu a pokud má být svatba letos, tak to klapne a pokud ne, tak hold bude příští rok. Tak se necháme překvapit :) 

Jak jste holky trávily víkend vy? 


Přeji vám krásný nový týden! <3 


EM 


6 komentářů:

  1. No musím říct, že já mám ráda spíš čtení o tom ročním období, ve kterém zrovna jsme. :D Takže knihy ze zimy si nechávám až na podzim a zimu. :D :D Grilování vypadá super :))

    OdpovědětVymazat
  2. To grilování bych taky brala. I já ráda čtu, akorát mám rozečtenou knihu Zloděj duší.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty časté grilovačky bych si teda nesmírně užívala! 😬😂 Vůbec by mi to teda nevadilo :D a cesta k lesu je nádherná :). Jo a nanuk raketu neskutečně miluju! 😂♥️

    OdpovědětVymazat
  4. Grilování miluju :D Já jsem víkend strávila uklízením, péčí o nemotorného pejska, který si každý den přinesl něco v pacce, vařením a pečením a starostí o babiččinu zahradu, protože většina rodiny odjela pryč :D Tyhle cesty vedoucí do lesa taky zbožňuju, jsou kouzelný <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. Když vidím ty fotky, chybí mi příroda a ten klid, co býval na vesnici, kde jsem vyrůstala. A grilování! Mňam. To k létu prostě patří. ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Je to sice dlouho, ale ten víkend jsem trávila plánováním dovolené :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014