26. července 2020

WEDDING DRESSES

26. července 2020
Aneb jak to celé začalo - hned po zásnubách jsem hledala ty právé svatební šaty. Na Pinterestu a Intagramu jich mám uložených snad stovky. V lednu na začátku roku jsem narazila na šaty Elody a zamilovala se snad do všech. Jenže TA cena! 
Hledala jsem dál, má představa byla šaty s dlouhým rukávem, ALE najít u nás nějaké krásné šaty s dlouhým rukávem jaké vídáte na Pinterestu je trošku nereálné. Pokud jsem nějaké našla, půjčovné bylo okolo 15ti až 18ti tisíc korun. Došlo mi, že půjčovné svatebních šatů je opravdu drahá záležitost. Každý týden, hlavně každou neděli jsem hledala svatební šaty po večerech a stále se vracela k těm od Elody, i když nebyly s dlouhým rukávem. Byla to prostě láska na první pohled <3 
 Asi před měsícem, byl pátek večer a já usínala. Byla jsem opravdu unavená, ale ještě jsem projížděla Instagram. Elody spustila velkou letní soutěž. Já si zatočila kolem štěstí a vyhrála slevu na šaty! Nemohla jsem tomu uvěřit a byla neuvěřitelně šťastná! Voucher se slevou je platný jen do 8.8.2020 a tak jsem jednala rychle. Domluvila jsem s mamkou termín a jelo se. Nakonec jela i babička a malá ségra <3 Sleva platila jen na vybrané šaty, ale byly tam přesně ty které jsem si přála. 

 Salon byl překrásný! Uvítala nás hrozně milá paní, která se nám ihned začala věnovat. Zkusila jsem si první šaty a hned to byly TY ŠATY. Mamka s babičkou se rozbrečely, já byla zamilovaná! 
Upřímně jsem si jela pro úplně jiné, které mi tak hezky ve skutečnosti nesedly. Paní byla tak hodná, přinesla mi další asi šestery šaty na vyzkoušení. Všechny byly tak nádherné! Na každých se mi líbilo něco a rozhodování bylo opravdu těžké. Poprosila jsem paní, zda mi nechá víkend na rozmyšlenou, přeci jen ta cena i se slevou je vyšší. No a dnes jsem se rozhodla. Šaty mi opravdu krásně seděly, cítila jsem se v nich jak princezna a pořád dokola jsem koukala na fotky a video, kde je mám na sobě. Nemůžu se na ně vynadívat a tak jsem dnes napsala paní e-mail, že si chci šaty koupit <3 Mám takovou radost! 
 Ty pravé si samozřejmě nechám zatím pro sebe a uvidíte je až po svatbě, ale tady máte menší ukázku šatů, které jsem si zkoušela :) 
 Před zkoušením šatů jsme měly ještě čas a tak jsme šly na snídani a dobrou kávu :) Já si dala bílý jogurt s domácí granolou, medem a ovocem. Bylo to výborné! 
Pokud tu mám někoho, kdo už má svatbu za sebou, tak se prosím podělte o vaši zkušenost s výběrem šatů, hrozně mě to baví číst :) 

Mějte se krásně! 
EM 

4 komentáře:

  1. Tak to jsem moc zvědavá, jaké šaty sis nakonec vybrala, i jen tyto z fotek vypadají úžasně :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Panejo, ty jsi mi ale štěstí!! Nejen, že jsi vyhrála slevu, ale byly tam i TY šaty. Super. Tyhle jsou taky nádherné, moc ti sluší. A jsem zvědavá na ty vybrané. :))
    Jinak snídaně taky boží. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné šaty a máš opravdu štěstí :) Ačkoliv přítele nemám, také mám pár šatů ve wishlistu :D a už teď z těch cen se mi protáčí panenky... jednou až bude realita, tak mě asi švihne.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne šaty. Obe. My sme zasnúbení už 7 rokov ale na svadbu sa nechystáme teda ja sa nechystám :D

    TEHOTENSKÁ MÓDA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014