21. srpna 2019

WEEKEND IN AUGUST

21. srpna 2019
 Polovina týdne za námi a já bych se ještě ráda vrátila k víkendu. Tak vám ho ukážu alespoň ve fotkách :) 
Víkend byl poměrně nabitý. V sobotu jsem jela s mamkou a malou ségrou na jarmark do Úštěka, kam jezdíme každý rok. Je to taková menší tradice, a i když tam není nic moc nového, tak tam jezdím velice ráda. Hlavně na to jídlo, haha. Přejedly jsme se sýrů, koblížků, halušek a domů jsme přijely až odpodne celé unavené a přejedené. 
Kvalitní a dobrá káva na cestu vlakem zpět domů. 

Další den jsme se rozhodli jet s přítelem na výlet. Vzala jsem i ségru, aby si mamka trochu odpočinula, haha. Vyrazili jsme na Helfenburg. Cesta byla poměrně krátká, ale na nedělní výlet to bohatě stačí. Nevím jak vy, ale já trávím neděle nejraději doma a jen tak odpočívám a sbírám energii na celý týden. 
Odpoledne jsme měli schůzku s naším stavby vedoucím a řešili jsme střehu na domeček. Jak já už se nemůžu dočkat! 
Vzhledem k tomu, že počasí už je docela podzimní (přijde mi, že letos jsme si toho léta moc neužili), tak jsem si musela sehnat na rychlo nějaké boty. Tyto jsou klasické mokasínky z CCC. Původně jsem jela pro jiné, ale tyhle se mi líbí více. Jsou hodně lesklé a elegatní.
A tento víkend bude ještě náročnější. Čeká nás v neděli festival, tak jsem si raději vzala na pondělí dovolenou, haha. 
Další bod je ten, že si potřebuji doma pořádně uklidit. Nějaký větší podzimní úklid. Protřídit skříně a tak dále, tak jsem na to zvědavá. 

Užijte si zbytek týdne a já se na vás budu těšit u dalšího článku :) 

EM 

3 komentáře:

  1. Super fotky, s tím počasím máš pravdu, ale je super že sis hezky víkend užila :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tu zmrzlinu bych si hned dala! Vypadá báječně :D :))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný víkend, já byla doma... Zmrzlina vypadá luxusně a i když moc na mokasíny nejsem tak tyto jsou pěkné.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014