26. srpna 2019

BRUNCH WITH MY BOYFRIEND

26. srpna 2019
Jaký byl váš začátek nového týdne? Já dnes měla dovolenou a trávila jí hlavně úklidem a odpočinkem na zahradě s knížkou. Včera jsme byli s přáteli na festivalu Labské léto, kde byli i Chinaski, které prostě miluju. Celý den jsme si náramně užili, ale dnes byl ten odpočinek opravdu potřebný, haha. 

Ale vrátíme se ještě k sobotě, která začala krásně a pomalu. Pozdní snídaně v kavárně, která je jedna z mých nejoblíbenějších a pak následovala pomalá procházka po městě. Dokonalé rande <3 
Skočili jsme ještě na rychlý nákup a pak jsme celou sobotu jen tak odpočívali a koukali na filmy. 


Přítel si dal vajíčkovou omeletu s opečenou zeleninou a já neodolala kefírovým livancům! Jsou to ty nejlepší lívance na světě, haha. 


A jaký byl váš víkend? Stihly jste ještě nějaký festival či nějakou letní akci? :) 
Já si jdu pustit seriál, dát si pleťovou masku a pak spát, ať se mi zítra do práce vstává dobře, haha. 

EM 

4 komentáře:

  1. Ty lívance vypadají naprosto dokonale! Asi si podobné udělám ráno k snídani :D :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, tie lievance vyzerajú super! Ja mám veľmi rada takéto raňajky niekde v meste v kaviarni :D Ja už som toto leto veľa cestovala, stále niekde bola, takže teraz si užívam byť doma.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to fakt skvěle :) zrovna dneska jsem přemýšlela, že bych chtěla zajít na nějaký brunch do kavárny :D

    OdpovědětVymazat
  4. Můj víkend byl strávený doma, jediný pátek jsem se bavila, sešla jsem se společně se starými kamarády a sedla na deku s friscem a filmem k mobilu, takové letní kino :) Jinak jsem doslova ležela po zbytek víkendu .Ten brunch v kavárně ti závidím, musí to být fajn.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014