16. srpna 2019

SMALL HAUL

16. srpna 2019
Jak to tak vypadá, čeká nás poslední teplý víkend a já se ho budu snažit využít na maximum někde venku na výletech. 
Rána už jsou studená a podzim už je pomalu, ale jistě cítit ve vzduchu. A já jsem samozřejmě neodolala slevám. Poprvé jsem nakupovala oblečení na About You. Upřímně mě tento e-shop nechával chladnou, ale nechala jsem se zlákat slevových kódem a už jsem měla pár věcí v košíku, haha.
Víte co by mě zajímalo? Kde kupujete ty krásné high waist, skvěle padnoucí džíny/jeggingsy. Já zkoušela Zaru, ty se mi ale šíleně rychle opraly. Pak H&M a ty se zase po chvilce vytahaly. Tak jsem si zkusila objednat tyto od značky PIECES, kterou upřímně vůbec neznám a bála jsem se objednávat jeggingsy on-line, ale víte co? Padnou dokonale a já už mám zálusk na další. Jen ještě raději chvilku počkám, jak moc se časem operou/neoperou a vytahají/nevytahají, haha. 

Tento top je roztomilý, ženský a jednoduše krásný! Světle růžová barva, krajka a vazánka u krku. Přesně můj styl, haha. Je to značka přímo About You.

Tílko mě ihned zaujalo svou barvou. Dokonalá podzimní vínová. 
Detaily na zádech jsou krásné, krajka a zlaté knoflíky. Je to značka Vero Moda a já mám velikost S. U této značky mi oblečení přijde maličko větší, proto jsem objednala o číslo menší a sedí perfektně :) 

A co vy? Objednávaly jste už něco na e-shopu ABOUT YOU? A jak jste spokojené? 

EM 



5 komentářů:

  1. Krásné kousky. No popravdě jsem odsud zatím nic neobjednala, ale strašně mě to láká, najdu tam kousky, které nikde jinde ne. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Mě e-shop About You nechávám zatím chladnou.. Jednak na e-shopech moc nenakupuju a jednak mě docela odrazuje ta obrovská marketingová propagace ;) Ale kousky sis vybrala krásné :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné kúsky, máš skvelý vkus :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty trička jsou krásné, jak provedení, tak barvičky :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé to jsou nádherné kousky, krajky a ty barvy <3

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014