4. srpna 2019

FRIDAY NIGHT & HOUSE UPDATE

4. srpna 2019
Je nedělní večer a já se zase hlásím s novým článkem. 
V pátek večer po práci jsem se sešla s holkama na víno a něco k jídlu. Pizza na fotce vypadá skvěle, ale moc dobrá tedy nebyla, haha. 
Na domečku už se konečně zase něco děje a začala se stavět hrubá stavba. S přítelem jsme nadšení! Momentálně sháníme střechaře. V životě bych nečekala, jak jsou střechy drahé, haha.
I když hrubá stavba ještě ani nestojí, tak já svůj veškerý volný čas trávím na Pinterestu. Miluju tu inspiraci a chytré nápady. A těším se jak malá holka, až všechno budu zařizovat. 

O víkendu pršelo a byly hodně přeháňky, takže jsme zůstali raději doma. Koukali jsme na film Skleněný a já skoro celou neděli koukám na Pretty Little Liars: The Perfectionist. Moc se mi líbí prostředí a podzimní období, ve kterém se seriál odehrává <3

Tento týden bude náročný. V práci budu tři dny skoro až do večera a musíme udělat větší nákup jídla. V sobotu mě čekají ráno trhy s rodinou a jinak celé odpoledne a večer budu s kamarádkou, která přijede z Prahy. Už se moc těším <3 

Tak a já si jdu zase brouzdat na Pinterest, haha. 
Krásný týden všem!

EM 

5 komentářů:

  1. Mňam, tu pizzu bych si hned dala, vypadá skvěle! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Je pravda, že vypadá docela dobře ta pizza, tak škoda. Jinak se nedivím, na tvém místě bych brouzdala po Pinterestu stejně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten seriál miluji, škoda, že není víc sérií. Víkend byl škaredý, docela ti závidím, že jste se dešti vyhýbali, my byli na rybách a pěkně zmokli...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. To je super, že už se baráček rýsuje :) na PLL jsem koukala taky a je to dobré, líbilo se mi teda víc původní PLL, ale tenhle spin-off je taky super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce, aby jsi tento týden zvládla! :) Je super, že se baráček už začíná rýsovat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014