31. března 2019

MY HAPPY PLACE

31. března 2019
Krásný nedělní podvečer všem! 
Dnes mám pro vás dlouho slibovaný článek. Není to nic jiného, než “room tour”. Článek jsem plánovala dříve, ale čekala jsem, až mi bude přát počasí, aby bylo dobré světlo. I když momentálně  také nejsem spokojená na sto procent. Ze života blogerky, haha.  
Když vejdete ke mě do podkroví, první co uvidíte je velká masivní komoda Hemnes z Ikea a velké zrcadlo. 
Zrcadlo jsem umístila přímo naproti oknu, aby se světlo odráželo a místnost působila více prosvětleně.  

Postel. Miluju jí. I když už pořádně vrže! A jak jste si mohli všimnout, miluju i spoustu polštářků a polštářů. Na jaře vše ladím do pudrova. Pléd a pudrové potahy jsou z Ikea, bílé povlečení také Ikea a chlupaté polštářky Jysk. 

V podkroví jsou na stropě velké trámy, jen dva. Světýlka mám celoročně. Působí to útulným dojmem 
a přesto je to i praktické, že když tu spím sama a není u mě přítel, tak se nemusím bát tmy, haha.

Přímo naproti posteli se nachází můj toaletní stolek, který mi ve všem naprosto vyhovuje a nikdy bych ho nevyměnila. Snažím se ho udržovat bez jakýkoliv zbytečných dekorací. Můžete tedy vidět maximálně umělé růže a svíčku Yankee Candle. 

Televize je stará, ale než se přestěhujeme s přítelem do domečku, tak zatím stačí :) Umělé růže jsou ve skutečnosti mnohem hezčí a jsou z Aliexpressu.


Kalax z Ikea je skvělá věc! V košíkách schovávám různé papíry a drobnosti. Dále tu mám vystavené fotky a knížky. A hned vedle je moje křeslo “ušák”, které je nejen krásné, ale i pohodlné <3
A vedle křesla mám ještě stojan na oblečení, kde jsou pověšená veškerá moje saka a šaty :) 

Budu moc ráda, pokud začnete můj blog sledovat a napíšete mi do jakých barev ladíte svůj pokoj/byt vy <3 

EM 

3 komentáře:

  1. Máš nádhernú izbu! Krásnu. Moja je bielo žltá. Žltá ma už nebaví a rozmýšľal som nad zmenou, ale nejké veľké úpravy sa mi už neoplatia, keďže v septembri ma maká sťahovanie sa na intrák. “Jupí”. Ale neviem sa dočkať keď budem mat vlastný byt a budem si ho môcť zariadiť podľa seba

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásný pokoj! Přesně takový v podobném stylu jsem si vždy představovala! Čístá bílá s růžovými doplňky. No doufám, že až budeme s přítelem zařizovat bydlení, tak se mi podaří prosadit aspoň ta bílá (růžové doplňky neprojdou:D..

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc krásný pokojík, skoro jak já jsem ho mívala u rodičů jen já jsem hodně na cerepečiky a měla jsem toho hodně ♥

    Líbí se mi ta čistota, budu se těšit jak budeš zdobit domeček.

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014