5. dubna 2019

APRIL IS HERE

5. dubna 2019

Začal nám duben a konečně je tu krásné počasí. Pomalu si užíváme výletů a už se to začíná hýbat na našem pozemku. 
Stavební povolení máme, už jen dořešit zbývající věci ohledně hypotéky a může se začít konečně stavět! Úplně ten náš baráček vidím, haha. 

V pondělí jsem byla pracovně v Praze a bylo to moc fajn. S kolegyní jsme stihly ještě rychlou procházku po Praze. Počasí se vydařilo a Praha byla kouzelná. Tento měsíc bych se ráda podívala do Průhonického parku, protože tam vše nádherně kvete <3 

Plány na víkend s přítelem jsou jednoduché. Ráno brzy vstát, vzít si tenisky a jít na výlet někam do přírody. Snad bude hezké počasí! 
A po zbytek víkendu uklidit a dokoukat finále deváté řady The Walking Dead. Už se nemůžu dočkat, jak to všechno dopadne. Sledujete někdo? :)

Jaké máte plány vy? <3 

EM

6 komentářů:

  1. Já ještě v plánu nic nemám, ale mám toho za celý týden dost, tak asi jen odpočívat a maximálně jít někam na menší procházku.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych šla hned, jenže právě díky tomu, jak je ráno ještě pořád zima, tak jsem díky svým spolužákům nemocná. :D (Bohužel, musí chodit i nemocní do školy) Nicméně jsem ráda, že si užíváš, my teď koukáme na GoT, protože je přítel ještě neviděl. :D

    OdpovědětVymazat
  3. My jsme tento víkend makali na zahradě a na baráku, takže jsme s přítelem KO, ale stálo to za to, protože to tady už bylo v hrozným stavu a za necelý dva měsíce se sem stěhujeme, takže bylo potřeba už začít zvelebovat..:D Ještě, že jsme na to měli aspoň fajn počasí.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky! :) Mňa tiež čaká sťahovanie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám ráda to hezké počasí, konečně dorazilo :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Kéž by to hezké počasí vydrželo, teď se to moc nevydařilo.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014