20. března 2019

IN THOUGHTS...

20. března 2019
Dnes je první jarní den! Juhů, už jsem se vážně nemohla dočkat. 
Můj první jarní den proběhl následovně: bolest v krku, únava a po práci návštěva snad všech úřadů. Taková byla moje středa, haha. 
V myšlenkách jsem chtěla zase tu krásnou neděli, kdy jsem se dlouho vyspala a šla s kamarádkou na bruch. Kdy svítilo sluníčko a vy jste jen tak stáli na chodníku a vyhřívali se, jako kočka na parapetu.  
Brunch byl výborný a já už se těším, až vyrazíme znovu! A ta káva? Ta byla prvotřídní :) 

Když jsem se rozloučila s kamarádkou, bylo mi líto nevyužít tak krásného počasí. S přítelem jsme tedy vyrazili na procházku na Lovoš. A řekli jsme si, že každý víkend (pokud ovšem bude počasí) jsme mohli vyrazit právě na výlet. Nejlépe na kopec. Tak schválně, jak dlouho nám to vydrží, haha. 
A jaký byl váš první jarní den? <3

EM 

9 komentářů:

  1. Úprimne, ti vôbec nezávidím tvoj prvý jarný deň. Ja som si ho užila! Bola som na sekáčovom, veľmi úspešnom hunt-e a potom som sa prešla domov. V tom počasí by bol hriech ísť autobusom. A mimochodom brunch vyzerá extrémne chutne!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné fotografie ♥ Jedlo vyzera mňamózne ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  3. To jídlo bych si dala a víkendové výlety jsou super nápad.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotky:) Já byla doma, protože jsem nemocná, ale na chviličku jsem se šla projít, protože bylo nádherně.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný výhled a to jídlo vypadá taky super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, brunch vypadá úplně super :) Já jsem letos první jarní den úplně prošvihla, vlastně ani moc nevím, že byl :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Jarné počasie sa už veru pekne ukazuje a mňa to teší :) Už by som si rada obliekla sukňu bez toho, aby mi ráno bola zima :) Ja mám momentálne veľa školských povinností a tak mi je trošku ľúto, že to krásne počasie presedím doma, avšak takýto brunch by som si dala aj ja! ♥

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  8. První jarní den mám pocit jsem strávila pracovně a pochůzkami s mamkou, takže nic moc, ale počasí bylo fajn.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Jeee, super den jsi měla, to mám taky ráda. Jídlo, sluníčko, procházka (výlet).. :D :) Škoda ale, že první jarní den už jsi tak příjemný neměla. :( Ale jestli tě to uklidní, tak já si ani nevzpomínám, co jsem v něm dělala, takže nic super to asi taky nebylo. :D Koukla jsem ale do diáře a měla jsem celý den školení v Praze.. :D :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014