17. března 2019

A FEW NEW THINGS IN MY COSMETIC BAG

17. března 2019
Dnes bylo po dlouhé době venku nádherně! Skoro celý den jsem strávila venku, ale o tom až jindy. 
Dnes vám chci ukázat pár věcí, které jsem si objednala na Notinu. Jak už to tak bývá, nedojde mi jen jedna věc, ale vše, co může a nejlépe naráz, haha. Taky to tak máte? :) 
Linky byly jasná volba. Chtěla jsem levné a s Catrice jsem vždy byla spokojená. Bohužel jsem nesehnala voděodolné, ale zdá se, že i tyhle budou fungovat na jedničku. Hlavně mi vyhovuje aplikátor! 
Po řasence od Loreal se dívám delší dobu. Kartáček mi vyhovuje, dělá krásné dlouhé řasy, ale bohužel se mi přes den trochu obtiskává na horní víčko :) 
Makeup od Bourjois Healthy mix je můj neoblíbenější na každodenní líčení a kupuji stále dokola. Pleť vypadá svěže a působí odpočatě. Hlavně mi neucpává póry a je hypoalergenní a nekomedogenní . Korektor od Catrice je také stálice. 
Sháněla jsem pastelově růžový lak na nehty. Zaujal mě tento od Avonu, kryje poměrně hezky, ale stejně musíte dát dvě vrstvy. Nevíte o nějaké značce, která kryje už v jedné vrstvě? :) 

Jako další jsem si pořídila Bioderma Hydrabio Brum termální vodu, Mixa krém, který chci používat hlavně na noc a oční krém od Oriflame. To vám budu muset ukázat až v jiném článku. Bohužel se při focení produktů změnilo rapidně světlo a ty fotky jsou tmavé a nepoužitelné, že jim ani filtr nepomůže, haha. 

Tak a já jsi jdu nalakovat nehty a doufám, že se uvidíme u dalšího článku! 
Mějte se krásně <3 

EM 


8 komentářů:

  1. Zkus laky na nehty od Essence. Některé hezky kryjou už v první vrstvě. Teda aspoň ten tmavě červený, co mám doma. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné nové kousky :) Líbí se mi ten lak od Avonu, hezká barvička :)

    OdpovědětVymazat
  3. Healthy mix si už nějakou dobu chci pořídit, ale odkládám to až na chvíli, kdy dopotřebuju ostatní makeupy, aby se mi to doma moc nehromadilo:) Ten lak má moc hezkou barvičku, bohužel mi přijde, že tyhle světlé nekryjí v první vrstvě od žádné značky..

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé kúsky, ten korektor a linka od Catrice sú úžasné :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. Prosimtě kryje ten make-up? Moc se mi líbí a působí na mě dobře (nevim proč😁, ale mám to u tohodle make-upu už roky), ale zajímalo by mě jestli zakryje začervenání a občasný pupínky😧?

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, řekla bych, ze makeup má střední krytí. Já určitě na pupinky používám ještě korektor, na to tenhle makeup nestačí :) Ale za to pleť krásně rozzáří, sjednotí a vypadá přirozeně :)

      Vymazat
    2. Střední krytí je úplně ok. Moc díky za odpověď💕

      Vymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014