13. března 2019

DAY FULL OF LOVE

13. března 2019
Včera to byly tři roky. Tři krásné roky plné lásky! <3
S přítelem jsme oslavili naše třetí výročí v Praze. Udělala jsem mu menší překvapení. 
Vzhledem k tomu, že miluje vesmír a vše s ním spojené, koupila jsem nám trička s nápisem NASA, velkou knihu o vesmíru, která je opravdu pořádná a pak hádal kam pojedeme. 
Vzala jsem ho do Planetária! Haha. 
Po planetáriu jsme si zašli na kávu do Café Letka. Kavárnu jsem několikrát viděla na instagramu a je opravdu moc hezká a příjemná, ale opravdu malinká :) Interiér je nádherný! 

V planetáriu se nám moc líbilo, i když je menší. Stejně si myslím, že člověk se tam vyřádí v každém věku :) 
Původně jsme potom chtěli jít na procházku do Průhonického parku. Bohužel foukal studedený vítr a občas i pršelo. Museli jsme tedy vymyslet plán B. 
Vždy jsem chtěla navštívit Mořský svět a konečně se mi to splnilo :) Bylo to tam úžasné, vše krásně barevné! Chtěla jsem na všechny ty rybičky sahat, haha.. 

Navštívili jste alespoň jedno ze zmiňovaných míst? A líbilo se vám tam? :) 

EM 

3 komentáře:

  1. To musel být hezký den, a ty jsi vymyslela super dárky:) Mořské světy mám ráda, všechny ty ryby mě fascinují:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tak to moc gratuluju k výročí! ♥ Ať se máte spolu pořád tak krásně :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k výročí. Udělali jste si krásný den.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014