10. března 2019

SUNDAY BREAKFAST

10. března 2019
Dnešní upršené ráno jsem si dopřála ječné lívance, které mi vždy zvednou náladu. 
Směs na tyto lívance si kupuji ve zdravé výživě a jsou opravdu vynikající. 
Dnes jsem je přelila rýžovým sirupem a ovocem. A byly opravdu výborné! I můj přítel je chválil, haha <3 

Ráno jsem také udělala ještě smoothie. Mám mraženou směs z Lidlu, kde je mango, ananas atd. Já si tam ale ráda přihodím ještě pár malin a borůvek, které naprosto miluju! :) 

Ted jsi jdu nalakovat nehty a připravit se na celý následující týden. 
Jinak budu moc ráda, pokud začnete sledovat můj blog <3 

EM 

7 komentářů:

  1. Krásne fotografie ! Bolo by super ak by si písala trošku viac a určite by sa zišiel aj recept :)

    S LÁSKOU, TORILINKA 💕/ @Torilinka

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, vypadá to úžasně a fotky se ti moc povedly! Hned bych si taky dala:)

    OdpovědětVymazat
  3. Noo tak přesně takové snídaně miluju a dělám si je každé ráno :D Je to takový můj rituál.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Lidl má super ty směsi na smoothie:)!

    Jaký sirup používáš? :)

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od značky Country Life :) Kupuji ve zdravé výživě :)

      Vymazat
  6. Mňaaam, miluju lívance. :)) ♥ Já dělám nejčastěji banánové (banán + vejce). :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014