3. března 2019

3. MARCH 2019

3. března 2019
Pracovní týden před námi, ale já už se těším! Vždy je pro mě začátek týdne takový restart :) 
A vypadá to, že už by ty jarní teploty měli vydržet. Už se těším, až vytáhnu všechna svá sáčka/blazery a jarní kabátky! 
Mňam, hned bych si dala znovu. Donut z Donuteru <3

Momentální péče o nehty, která mi opravdu sedí. 
Gel Rehab od Sally Hansen je podle mého takový menší zázrak. Jedná se o noční masku na nehty, která se ráno smyje. Používám občas i přes den a ničemu to nevadí. Nehty jsou opravdu pevnější a vyživené! 
Oblíbený odstín laku na nehty, který opravdu drží a přitom je to nějaký obyčejný lak, z obyčejné zapadlé drogérie :) 
Gelový top coat od Catrice mám chviličku, ale zatím si vede skvěle! 
A krém na ruce, který se rychle vstřebá, má jemnou vůni a přitom nádherně hydratuje. 

Už si také vezmete jarní kabátek? <3 

EM 

6 komentářů:

  1. Já zatím stále nosím trochu teplejší kabát, ale ještě tak dva tři stupně, a už asi i vytáhnu tenisky a tak:) Zatím je krásně, ale nějak se mi nechce věřit, že se to nepokazí.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. O noční masce na nehty čtu poprvé a líbí se mi. Jarní kabátek jsem ještě nevytáhla, ale už se na něj těším. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Jarních kabátků už se taky nemůžu dočkat :)) Už aby tady to jaro bylo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Už se těším na všechno to jarní oblečení, ta zima mi už fakt vadí :D ten donut bych si dala taky a děkuji za tip na péči o nehty :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Já už konečně vytála svůj oblíbený trench coat a nosím ještě lehký kabátek ze zary ♥

    Ty saka jsou moc krásné! Já se nemohu dočkat jak vytáhnu svoje oblíbené šaty ♥

    Přeji ti krásný březen ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. Já si ještě na jarní kabátek počkám, asi bych v něm umrzla, ale už jsem vytáhla místo teplé bundy zimní kabátky.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014