25. února 2019

MONDAY MORNING

25. února 2019
Krásný začátek týdne všem! 
Včera jsem obdržela zprávu, že se mám dnes dostavit do práce až na dvanáctou hodinu. Konečně jsem si užila to pomalé pondělní ráno! Miluju to. Venku je nádherně (alespoň za oknem) a já mám dnes energie na rozdávání. 
V práci začíná taková novější etapa. Stěhujeme kanceláře do jiného města. V pátek jsem měla trochu nostalgickou náladu, protože přeci jen tři a půl roku na místě, kde máte své zvyky a "své" místečko u okna v rohu, v budově na náměstí, kde vidíte na cukrárnu. Ten výhled mi bude chybět... A poznali jsme se tam s přítelem! Na jednu stranu se těším, bude to zase něco nového. 
Ráno jsem vstávala v půl sedmé, vypila kávu a šla jsem si zacvičit s Jillian Michaels. 
V pátek jsem docvičila Body Shred. Je to asi mé nejoblíbenější cvičení od Jill. Dnes jsem vrhla do Killer buns & Thighs. 
Snažím se naučit jíst avokádo! Muj první pokus s ním úplně nevyšel, ale nevzdala jsem to a koupila si další avokádo. Dnes to nebylo až tak špatné, ale pořád mu nemůžu úplně přijít na chuť. Spíš mi vadí ta textura. Ale já to nevzdám! Dnes už to bylo mnohem lepší :) 

Jíte avokádo? Budu ráda za tipy, jak ho dochutit :) 

EM 

6 komentářů:

  1. Hezké fotky, miluju takto pohodová rána:) Jinak k tomu avokádu - doporučuju guacamole, moje mamka avokádo nesnáší a po tomhle se může utlouct:D Mám i recept na blogu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju takováto poklidná a pohodová rána :) Já avokádo jím celkem ráda, dochucuju ho solí, pepřem a citronem :) Jen si chce dát pozor, aby bylo dostatečně zralé, ale ne zas přezrálé :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Mě avokádo nechutná, je pro mě bez chuti, zkoušela jsem ho i v pomazánce a fakt jsem mu na chuť nepřišla :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Já avokádo nejím. Měla jsem ho jen párkrát a moc mě nenadchlo. Jinak taková pohodová rána jsou super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Ty ses teda do toho pustila pořádně :) Avokádo jím, ale připravit si ho sama neumím a hlavně ho neumím skladovat.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Avokádo úplne zbožňujem, dúfam, že mu prídeš na chuť :) A takéto pohodové rána sú skvelé, ja však teraz vstávam každý pondelok o piatej ráno, takže to má veľmi ďaleko od pohody :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014