17. února 2019

THE LAST FEW DAYS

17. února 2019
Krásný nedělní večer! Tento týden byl poměrně nabitý, ale nádherné počasí mi dodávalo energii. 
Bylo opravdu nádherně a doufám, že to vydrží :) 
Valentýn! Miluju! Každý rok na mě čeká v práci překvapení! Růžičky a něco dobrého na zub <3 Měla jsem pak celý den úsměv na tváři, je to opravdu milé :) 
Odpoledne jsem šla na svou třetí akupunkturu a koupila jsem mamince také pozornost k Valentýnu. Bylo docela úsměvné, ale zároveň roztomilé, jak pánové stáli fronty v květinářstvích, aby udělali radost svým drahým polovičkám :)

Na večeři jsme si zašli do nového podniku a ochutnali výborné burgery! Mňam! 
Stihla jsem ještě fotku interiéru, než se to během deset minut celé zaplnilo. 
V pátek jsem se viděla po dlouhé době s kamarádkou. Neviděli jsme se dlouho, takže jsme šly na vínko a pak do kina na Únikovou hru. To je taková naše klasika. Jít do kina na horor, po pár sklenkách vína, haha. Moc jsme si to užily a snad už se budeme vídat častěji! 

Jaký byl váš týden? <3

EM 


6 komentářů:

  1. Krásné růžičky, je pravda, že i taková drobnost jako kytka hodně potěší:) A burger vypadá super, taky bych si dala.

    OdpovědětVymazat
  2. Burger vypadá výborně! Na Únikovou hru se chci moc mrknout. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten burger bych šla hned :) a na Únikové hře jsme byli včera a moc se mi to líbilo! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Burger vypadá skvěle, já teď nedávno byla v jednom vyhlášenem bistru,které se jmenuje Mamas a musím říct, že pecka! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten burger bych si taky dala :D já byla v kině na Bohemian Rhapsody a taky to bylo fajn :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Přidám se k ostatním, burger bych si taky dala!

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014