10. února 2019

SATURDAY IN IKEA

10. února 2019
Víkend utekl jako voda a já už se psychicky i fyzicky připravuji na další týden. Dlouhá koupel, pleťová maska, maska na vlasy, úprava nehtů a popíjení dobrého čaje. Tak vypadá můj nedělní podvečer :) 
Sobotu jsme trávili v Praze. Přesněji řečeno v Ikea. Lepší den jsme si vybrat nemohli! Opravdu!   (Haha)...
Nutně si potřebuji naladit podkroví do jarních barev. Skvělé je, že stačí opravdu pár maličkostí a místnost získá úplně nový nádech :) 
Tyhle krásné růže jsou z Aliexpressu a jsou opravdu překrásné. Hledala jsem nějaké umělé kytičky, které můžu dát vedle televize či na noční stolky. Když jsem uviděla tyto, hned jsem se do nich zamilovala. Objednala jsem rovnou dvoje. Bohužel mi nejde zachytit na fotce barva! Nejsou vůbec výrazně růžové, ale krásná světlá lila barva. Ideální na jaro/léto. 

Do Ikea jsem potřebovala hlavně kvůli tomuto plédu. Je úžasný a koukala jsem po něm už asi rok!Teď ho konečně i zlevnili. Cena je 499,- z původních 799,-. A to už se vyplatí, nemyslíte? :) Vypadá v interiéru krásně a asi budu potřebovat i ten bílý na křeslo...
No a samozřejmě k novému plédu musíte mít i nové potahy na polštářky <3 Už se těším až to tady vyzdobím. Nebojte, vše i nafotím :) Dále jsem si pořídila svíčky, naprostá klasika.
A také pudrové talíře a misku na snídaně :) 
Jinak je úžasné, že už je nás tu skoro šedesát! Mám neuvěřitelnou radost <3 Děkuji! 

A co vy? Měníte si interiér dle ročního období? :) 

EM 

11 komentářů:

  1. Krásné kousky sis pořídila :)) Růže jsou krásné, vypadají opravdu jako živé :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pléd se mi taky strašně líbí! A teď ještě když je ve slevě bych si ho mohla koupit taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky!
    Nemás náhodou link na tie ruže z Ali? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Vkládám odkaz: http://s.aliexpress.com/IF367BN3

      Vymazat
  4. Amazing post, photos are really fantastic!! ♥
    Have a lovely week, dear! xoxo

    https://knjizevnizaljubljenik.blogspot.com/2019/02/mademoiselle-ii.html

    OdpovědětVymazat
  5. Jak kde, neřeším to v případě různých pohovek apod (ale to je asi tím, že nebydlím sama), jinak ale mám ráda dekorace na jaro, zimu, apod. :)

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi pekné dekorácie :) tie kvietky sú prekrásne :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  7. V Ikee jsem taky schopná nechat majland:D Moc krásné věci jsi pořídila, já už taky byt začínám ladit do růžové:)

    S láskou,
    ELIS MINAROVÁ

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný takový už jarní nákup :))

    magazín ŽENSVĚT

    OdpovědětVymazat
  9. Ty růže vypadají fakt jako opravdické! Fakt krásné ♥

    Do Ikea se chci taky stavit ale jak nemáme auto tak se mi tam nechce :D

    Já jsem kdysi předělávala pokojík na roční období ale jak už bydlíme se snoubencem a on nemá rád když kupuji věci zbytečné tak už to moc nedělám :D Jen na Vánoce :D

    Už se těším na další článek jak to bude vypadat ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  10. Super nákup, ten pléd je nádherný a cena je super. Jinak takové krásné růže bych tedy z Ali nečekala, to je opravdu hodně povedený kup!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014