20. února 2019

ONE DAY IN MY LIFE

20. února 2019
Krásný středeční večer! Tento týden utíká jako voda a jsem ráda, že už pomalu, ale jistě přichází jaro. 
Dnes vás nechám malinko nahlédnout do mého dne. Tentokrát jsem si vybrala pondělí :) 
Začala  jsem snídaní, jako každé ráno. 
Většinou snídám v půl sedmé než vycházím z domu. Moje snídaně se skládá z bílého jogurtu (kupuji v Lidlu, neslazené), semínek (buď lněných nebo Chia semínek) a ovoce. Momentálně ujíždím na borůvkách, které si dávám ve větším množství i do smoothie. 

Po snídani zapiju větší sklenicí vody veškeré doplňky stravy.
Zinek (beru každý den), wellness vitamíny pro ženy z Oriflame (berou se po dobu 3 až 4 měsíců).Doplňují veškeré minerály do těla. Nehty jsem neměla v životě tak pevné!
 A Acnevac vitamíny se berou na lačno a jsou hlavně na pleť. Jak už název napovídá - na akné! Ty se berou pouze 10 dní, 20 dní pauza a takto dokola, po dobu tří měsíců :) 

Práce, práce a zase práce... :) 
Z práce jsme odešli o dvě hodinky dříve, abychom s přítelem stihli úřady ohledně domečku. Trvá to už třičtvrtě roku a snad už to nejhorší úřadování bude za námi :) 
Potom jsme si zašli na kávu, kterou už jsem vážně potřebovala, haha. 
V poslední době jsem si zamilovala v práci poslouchat audioknihy. 
Minulý týden jsem si poslechla knihu - Mnich, který prodal své ferrari. Je to opravdu nádherná kniha a asi jí potřebuji i v papírové podobě. Četl jste někdo? Pouštěla jsem si jí na YouTube, ale bohužel už ji nemůžu dohledat. 
Budu ráda, pokud máte nějaké tipy na skvělé audioknihy on-line :) 
A mimochodem, ta podlaha v té kavárně je nádherná! <3 

EM 

8 komentářů:

  1. S audioknihami ještě zkušenost nemám. Nedávno jsem si koupila čtečku knih a hrozně se mi tenhle způsob čtení líbí. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi měla zajímavé pondělí, já ráno moc nestíhám snídat ale když mám volno tak si snídaně udělám.

    Držím palce ohledně domečku jak to nejhorší máte za sebou. :)

    Na fotce ti to moc sluší ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Snídaně vypadá moc dobře, podobné si dělám ráda, protože jsou jednoduché a mňam:)
    Na fotce jsi fakt kočka!:) Jinak s audioknihami moc zkušeností nemám, poslouchala jsem jen jednou kousek Pottera, ale mám radši čtení:D

    OdpovědětVymazat
  4. Snídaně vypadá skvěle! Audioknihy jsou super, když člověk něco dělá, já bych je nebrala sice jako plnohodnotné čtení (pro sebe ale), spíš jako odpočinek, protože ne 100% vnímám. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na audioknihy som úplne zabudla. Ja v poslednej dobe počúvam veľa podcasty a to napríklad On The Line with Estée Lalonde. Zaujímavé a jednoduché počúvanie
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. Taky miluju ke snídani jogurt a do toho si dávám hodně často mix.it :) ta kavárna vypadá moc hezky, podcasty mě ještě neoslovily, ale časem třeba jo :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. To musel být moc příjemně strávený den. Borůvky také miluji, koupila jsem v akci v Bille a už je jím druhý den. Buď s jogurtem a nebo hodím do smoothie, i v něm jdou krásně cítit.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Knížku Mnich, který prodal své ferrari mám doma a můžu ji jedině doporučit, moc ráda se k ní vracím, je fakt skvělá :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014