3. února 2019

SUNDAY PANCAKES

3. února 2019
Krásné nedělní zasněžené ráno! 
Dnes jsem vstala poměrně brzy a udělala nám snídani do postele. Ječné lívance jsou výborné s čímkoli. My měli na výběr z borůvek, marmelády nebo datlového sirupu. A k tomu cappuccino posypané skořicí nebo čokoládou :)
Dnes mám v plánu se zavrtat do postele, celý den jen odpočívat, pročítat své oblíbené blogy a jen tak relaxovat a pečovat o sebe. Miluju neděle! 

Máte rádi ječné lívance? :) Jinak směs na ně kupuji ve zdravé výživě :) 

EM 

12 komentářů:

  1. Takéto lievance som ešte nikdy neskúšala :) Vyzerajú super a verím že aj dobre chutia. :) Ja mam pracovný víkend takže oddyhcovať veľmi nemôžem ale čo už :)
    Krásny deň ti prajem :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  2. Lievance si dám len z času na čas ale stojí to zato...palacinky obľubujem viac ale zmenu občas predsa treba :)
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  3. To je úplně dokonalá neděle. ♥ Takhle to mám taky ráda.. Snídaně (pancakes♥), postel, filmy, blog, pohoda.. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, takové jsem ještě nezkoušela.. :) A hrneček z pepca mám taky:)

    OdpovědětVymazat
  5. Takové lívance jsem ještě nejedla, ale snídaně do postele by se mi líbila.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Juu, to vypadá opravdu krásně! Já tedy datlový sirup neměla nikdy, ale lívance s borůvkami, tím bych nepohrdla. :) Nemohla bych si tě vzít na takovou snídani domů? hah :D

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá úžasně, až z toho mám hlad:D

    OdpovědětVymazat
  8. Ječné lívance jsem ještě neměla :) Ale klidně bych zkusila.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. TY lívance vypadají dokonale! Hned bych si jeden dala, protože je miluji. Akorát dělám banánové, po těch se vždycky rychle zapráší. A s javorovým sirupem jsou nejlepší :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  10. Palačinky a lívance také zbožňuji. Používám i ten datlový sirup :D Doporučuji i javorový sirup nebo jogurt s čerstvým ovocem.

    Blog Plný Života – nepřežívej, žij!

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to krásně! Datlový sirup miluju, ale ječné lívance jsem ještě nezkoušela. :)
    Příjemná návštěva blogu, připojuji se k pravidelným čtenářům! <3
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014