29. ledna 2019

YANKEE CANDLE - SUNDAY BRUNCH

29. ledna 2019
Pomalu nám končí leden a já už se nemůžu dočkat jara.
 Vím, že si na jaro ještě chvilku počkáme, ale to čekání si můžu zpříjemnit jarní edicí od Yankee Candle. 
Původně jsem si šla jen pro dva vosky, ale nemohla jsem odolat a musela jsem si vyzkoušet celou kolekci! Voní naprosto perfektně a už se těším, až si je zapalím <3 

 Jinak jsem momentálně začala sledovat seriál "YOU". Sledujete někdo? :) Zatím se mi moc líbí! 
Zítra je středa (letí to jak blázen!) a já plánuji, co podniknout o víkendu. V krku už mě nebolí! To jsem minulý víkend úspěšně vyležela a momentálně mám energii na nějaký výlet! 
No uvidíme, jakou energii budu mít v pátek po celém týdnu, haha. 

EM 

8 komentářů:

  1. YC vidím u víc a víc lidí, takže brzo si taky nějakou svíčku pořídím, ale spíše nějakou menší variantu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou tak krásně barevné, že musí i krásně vonět!:D jinak seriál neznám:)

    OdpovědětVymazat
  3. Juu, ty vypadají moc pěkně! Já zrovna před nedávnem na nějaké koukala, jenže měli jen malinký výběr a žádná, která by mi voněla. Moc pěkné fotečky

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež sa už neviem dočkať, kedy príde jar :) Máš nádherné fotky a Yankee Candle zbožňujem :) Tiež som nedávno dopozerala YOU a bolo to skvelé, koniec veľmi nečakaný...:D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. Seriál nepoznám, ale Yankee mám ráda. K jarním novinkám jsem ještě nepřivoněla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. To je krása. Hezké barvičky. ♥ A seriál neznám. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tyto neznám, ale musí zajisté vonět krásně! :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Miluji vonné svíčky a vosky a používala jsem Yanke. Teď jsem přes kamaráda vyzkoušela novinku v Čechách značku Candleberry a jsem nadšená z těch vůní a výdrže svíček.

    Blog Plný Života – nepřežívej, žij!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014