24. ledna 2019

AFTERNOOM COFFEE

24. ledna 2019
Venku je zima, mráz a já se před chvilkou vrátila z města. Už jsem zachumlaná v posteli, s bolestí v krku a doufám, že se z toho nevyklube něco většího! 
Dnes jsem odešla z práce dříve a šla jsem na další akupunkturu. Už jsem se dokázala uvolnit a celkově jsem si to moc užila. Paní doktorka je úžasná a neuvěřitelně milá! 
Následovala rychlá večeře, kde jsem si dala kung pao s rýží a pak jsem běžela s kamarádkou na odpolední kávu. 
Tohle je jedna z našich nejoblíbenějších kaváren. Dokonce máme s přítelem naplánované, že si do této kavárny zajdeme v sobotu na snídani. Ale uvidíme, jak nám bude. 
Zítra už je pátek a já už se nemůžu dočkat, až se o víkendu trošku vyležím :) 

Jinak moc děkuji za krásné komentáře pod každým článkem. Dělá mi to neuvěřitelnou radost! <3

EM 

8 komentářů:

  1. Taky mě začíná bolet v krku a už se nemůžu dočkat víkendu. Docela by mě zajímalo pár řádků o akupnktuře, na kterou chodíš. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, ať se z toho vyležíš :) Článek určitě plánuji, ale až po více návštěvách :)

      Vymazat
  2. Mě v krku bolelo včera, ale naštěstí to přestalo, teď nemůžu být nemocná. Každopádně v tomhle počasí chrchlají všichni :/ Jinak hezké fotky, kafe sice nepiji, ale obrázky z pěny a celkově fotky kávy mě fascinují:) I ta vůně čerstvě pražené kávy je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  3. Já doufám, že na mě už nic nepoleze. Na začátku ledna jsem měla slabou imunitu z toho věci do školy a žádný odpočinek. Udělal se mi pak velký opar a já věděla, že si mám udělat klid.

    Já sobotní snídaně miluji, ale ten můj přítel spí až do alelůja, že si dáváme rovnou pho pod barákem u VN :D

    Přeji ti krásný víkend a hezky si odpočiň ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. Snad se vyležíš, jinak to kafe vypadá skvěle :) Také máme takovou kavárničku, do které si rádi zajdeme. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem díky bohu zdravá až se tomu divím, protože většinou chytnu každý prd.
    Miluju chodit do kavárny na vanilkové latté. ♥

    By Barbora

    OdpovědětVymazat
  6. Ja sa nejak od začiatku nového roka neviem zbaviť bolesti hrdla, už nech prídu teplejšie dni :) Akupunktúra znie zaujímavo, v poslednej dobe o nej počujem dosť veľa :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  7. Jste úžasný! Moc děkuji za krásné komentáře <3 :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014