17. ledna 2019

THURSDAY

17. ledna 2019
Dnes jsem měla dovolenou, kterou jsem strávila pobíháním po městě. 
V devět ráno jsem měla svou první akupunkturu. Byl to zvláštní pocit a vůbec jsem nevěděla, co od toho čekat, ale vše bylo dobré :) 
Na posilnění jsem si koupila smoothie z Fru Fru a bylo vynikající! Maliny, borůvky a pomeranč. 
Miluju tulipány a dělá mi velkou radost, že už se prodávají. Úplně na mě dýchlo jaro! 

Smoothie bylo tak výborný, že ho chtěla koupit i mladší sestřička.
Pokračovala jsem na obočí, které si nechávám každý měsíc depilovat voskem a barvit. Je to vždy taková úleva mít ho hezky upravené! 
A zakončila jsem to návštěvou rovnátek. Bohužel mi celá tato návštěva zkazila zbytek dne a myslím, že další návštěva už asi nebude. 
Paní zubařka není úplně milá. Tomu tak bylo již tenkrát a jako dítě jsem z toho měla docela trauma. Chodila jsem k ní před třinácti lety, ale bohužel jsem byla hloupá pubertačka, která nasazovací rovnátka přestala nosit a hlavně každá návštěva byla nepříjemná. Nemyslím si, že jsem jediná, kdo to kdy udělal. Teď už jsem ale starší a moudřejší a vím, že bych chtěla mít zuby v naprostém pořádku. 
Samozřejmě mi to paní zubařka dala hned při první návštěvě pěkně "sežrat" a úplně nesouhlasím se vším, jak by léčba pokračovala (vytrhnout tři zdravé zuby, rovnátka i na spodní čelist, kde nemám jediný pokřivený zub atd.). Uvidím, zda najdu někoho nového. Bohužel nejsem z Prahy a v menších městech je to docela složité. 
Ale abysme nekončily článek negativně, tak zítra má kamarádka oslavu svých 25 narozenin a s přítelem už se moc těšíme, až si někam vyrazíme! 

Máte zkušenosti s rovnátky? :) 
EM 

11 komentářů:

  1. To smoothie vypadá krásně:) Já rovnátka vždy chtěla, protože mám mezeru mezi předními zuby a mám jeden trochu víc dopředu, ale zubař řekl, že to je zbytečné, a tak jsem je bohužel neměla. Ale jednou si asi zuby nechám narovnat:)

    OdpovědětVymazat
  2. To naprosto chápu, že je to v menších městech složité s rovnátky, také bydlím v menším městě a je to tu celkově složité se zubaři, nikdo nepřéjímá a člověk musí být rád za to co má, já musím zaklepat, že jsem celkem spokojená, ale například naši jsou chudáci, věčně se jim zubaři střídají a moc si vymýšlet nemohou... Jinak kéž by bylo jaro :)

    Somethingybykate

    OdpovědětVymazat
  3. Great and healthy Thursday! Awesome post ♥
    hugs xo

    https://knjizevnizaljubljenik.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty tulipány jsou nádherné. Já měla jako malá taky nepříjemnou zubařku a od té doby k zubaři strašně nerada chodím.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky :) Miluju, když takhle na ulicích prodávají tulipány, je to kouzelné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, tulipány se už prodávají? Tak to už tady (snad) jaro bude už za chvilku :) Já mám pocit, že s těmi rovnátky je to vždycky složité, sama jsem je nosila a nemám pocit, že bych z výsledku byla nějaká nadšená.. Každopádně vytrhávat zdravé zuby mi přijde úplně zbytečný, takže bych se určitě poohlídla po jiné zubařce - i za cenu, že bych musela dojíždět do jiného města :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. S rovnátka zkušenost nemám ale chci vyzkoušet invisalign rovnatka na která budu muset dlouho šetřit..bojím se jich o dost méně a vůbec nejsou moc vidět.. fotky jsou krásné ..čím fotíš? :) já vždy s radostí procházím kolem obchůdků s květinami a občas koupím malou kytici růží do interiéru. Tulipány jsou krásné též. Vždy se mi líbilo jak rostou na zahrádkách

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář :) Jinak fotim telefonem Huawei P20 Lite :)

      Vymazat
  8. Na akupunkturu bych chtěla někam zajít, bohužel v Praze nemohu najít někoho kdo to odborně dělá, přijde mi to takové divné. Zkusím se poptat v našem rodném městě.
    Jinak rovnátka jsem taky nosila a nenosila jsem sundavací pravidelně a taky chci znovu rovnátka, ten můj zubař v chování taky nic moc no.

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  9. Jeee, tulipány, taky je miluju. ♥ Zatím si je ještě kupovat nebudu, stále mám zimu, ale na konci února už asi budu volat jaro a tulipánky si koupím. :D ♥
    Nevím, jestli jsi už takový článek nepřidávala, ale nechceš nám ukázat obočí před a po?? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si je zatím nekoupila, ale jsou opravdu krásné :)
      Jinak žádný takový článek jsem nepridavala, ale určitě je to super napad. Popřemýšlím o tom :)

      Vymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014