13. ledna 2019

BIODERMA, AVÉNE & SALLY HANSEN

13. ledna 2019
Krásný nedělní podvečer! Dnes mám pro vás menší haul, hlavně pleťové kosmetiky. 
Dnes jsem celý den bojovala se světlem. Ach jo, blogerské "problémy", ale určitě to znáte. Chtěla jsem produkty nafotit opravdu krásně, ale když je tma, tak nic nenadělám. Produkty jsem nafotila "hole" a doufám, že i tak se vám článek bude líbit. Přivádí mě to na otázku, jaké používáte světla nebo lampy na kvalitní fotky? :) Budu moc ráda za všechny tipy! 

Začátek nového roku si žádá novou pečující kosmetiku. Krém a čisticí emulzi od Cerave jsem si kupovala v listopadu a stále je mám doma, ale bohužel jsem si s produkty úplně nesedla. Sáhla jsem tedy po své oblíbené Biodermě. Termální vodu kupuji každý měsíc a tato mi vyhovuje opravdu nejvíc! 
Sébium Lotion už chci vyzkoušet dlouho a přiznám se, že jsem opravdu zvědavá, zda se stane mým oblíbencem. Denní krém Hydrabio Perfecteur mám již potřetí a je to můj svatý grál :) Ani v zimě bychom neměli zapomínat na SPF! 
A to balení je opravdu skvělé. Nejen, že vypotřebujete krém do poslední kapičky, ale je i hygienické a lehké na cestování. 

Před rokem jsem si nechala sundat gelové nehty, ale stále mám velké problémy. Nehty mám slabé a lámou se. Vždy mám období, kdy mi narostou, ale vydrží tak cca týden a pak se mi zase ulomí. Každý den beru zinek, ale chce to ještě další péči. Sáhla jsem tedy v DMku po této noční masce na nehty a uvidíme :) 
Hojící krém od Avene taky můžete znát pokud mě sledujete delší dobu. Nikdy nesmí chybět v mém šuplíku! Hned pokožku zklidňuje, hojí a po akné nezůstávají jizvičky! 
Korektor od Catrice je klasika a tento pudr na objem vlasů jsem objevila teprve nedávno a je to super produkt! Opravdu vlasy získají objem a jdou lépe upravovat! A stojí pár kaček :) 
Používáte nebo znáte některé z těchto produktů? :) 

EM 

6 komentářů:

  1. Od Biodermy jsem dříve používala růžovou řadu, pak nějakou dobu i zelenou a byla celkem fajn, ale tehdá, když jsem ještě neměla brigádu, na mě byla ta kosmetika moc drahá. Každopádně momentálně přemýšlím, že jakmile dopotřebuji přírodní kosmetiku, tak zase zkusím nějakou dermo, přeci jen je to trošku jiná kvalita. Takže se budu asi inspirovat tím krémem, který doporučuješ:)

    OdpovědětVymazat
  2. Sally Hansen laky sú skvelé. Vydržia mi neskutočne dlho na nechtoch :-)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Boj po gelových nehtů je velký boj, do teď s tím mám taky velký problém :( Jinak jsem nic z těchto produktů ještě nevyzkoušela.

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. dostala som v praci poukaz do lekarne tak urcite siahnem po nejakej kozmetike od biodermy ale kedze mam velmi zmiesanu plet netusim ktora by mi vyhovovala, nemam este ziadne skusenosti s touto znackou..ak ta bavi sledovat videa na youtube, tak pozri moje najnovsie video z Milana :)..
    https://www.youtube.com/watch?v=hOvFR80YgmU&t=29s

    OdpovědětVymazat
  5. Používam Sebium Lotion od Biodermy, ale stále nemôžem povedať, či som s ním spokojná alebo nie :) Korektor od Catrice je klasika aj u mňa a jednoducho mi stále vyhovuje. Čo ma však veľmi zaujalo, je práve ten volume púder na vlasy, možno sa po ňom pozriem!

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  6. Biodermu znám a používala jsem její růžovou řadu na citlivou pleť. Nyní jsem se zaměřila spíš na La Roche-Posay.

    Blog Plný Života – nepřežívej, žij!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014