6. ledna 2019

6. JANUARY 2019

6. ledna 2019
Co je nejlepší, když venku mrzne a sněží? Schovat se do útulné kavárny s kamarádkami! 
Tohle mám na zimě nejraději, kavárny. I když, co vám budu povídat, asi jste si všimly, že je miluju celoročně :) Dala jsem si klasické latté a oblíbený Kusmi čaj - detox. 
Po kávě jsme se šly na delší procházku s kamarádky pejskem a pak hurá do tepla domů. 
Momentálně koukám na Harryho Pottera a vybírám, co si objednám z Mixitu. 
Jaké byly vaše plány na neděli? 

EM 

8 komentářů:

  1. Cesta z Jižních Čech od kamarádů až domů do Ostravy. A pak jen praní prádla a odpočinek po dlouhé cestě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem byla taky s kámoškou v kavárně, daly jsme si capucino a potom se šly projít se psem. Hezky jsme teda promrzly.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Jak já miluju fotky kávy.. Jinak v neděli jsem byla v posilovně a pak se asi pět hodin učila biologii na maturitu, takže jsem byla fakt vyčerpaná:D

    OdpovědětVymazat
  4. Viem o čom vravíš! Tiež to zbožňujem! Cappucino!
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  5. Měla si úplně ideální neděli :) Já tu svoji strávila nad učením..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně strávená neděle :) Co víš si takhle v zimě přát.
    Já dopoledne strávila vařením, procházkou se psem a pak se jelo fandit na hokej a večer pěkně pelíšek, film a konvička teplého čaje <3

    OdpovědětVymazat
  7. Taky teď často chodím s holkami do kavárny nebo jsme u některé z nás doma. Jinak v neděli jsme vybírali postel a po jejím náročném sestavení odpočívali, takže celou neděli jsme měli co dělat :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014