24. prosince 2018

CHRISTMAS DAY

24. prosince 2018
Krásný vánoční den všem! 
Doufám, že jste všichni u rodiny a užíváte si vánoční pohody u pohádek s tácem cukroví :)
My jsme si s přítelem udělali Vánoce už včera, ale příští rok už v našem domečku! 
Zašli jsme si na vánoční trhy, a jak jinak než na naše oblíbené perníkové latté <3 
Původně jsme se chtěli vyfotit s ovečkama, ale bohužel nejdou vidět :D
Červená rtěnka je ze Sephory a šátek z H&M. 

Přeji vám šťastné a veselé Vánoce! 
Děkuji, že se na můj blog vracíte a píšete krásné komentáře. Jsem vděčná za každého odběratele <3 

EM 

10 komentářů:

  1. Taky preju Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky sú ozaj krásne ♥
    Krásne prežite vianočných sviatkov v okruhu najbližších prajem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty hrníčky jsou moc krásné a tu červenou rtěnku ze Sephory mám také, je super! :) Užívejte Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky :) Šťastné a veselé Vianoce :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, ovečky miluji. Taky jsem navštívila Vánoční trhy v Praze a ještě v Drážďanech. Bylo to hezké zpestření a svátky si užívám v domácí pohodičce ale toho cukroví mám už plné zuby.
    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné svátky i tobě. Ty hrnečky jsou super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké fotky, snad sis Vánoce užila:)

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotky! Perníkové Latté jsem snad ještě neměla, dala bych si :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014