22. prosince 2018

RED AND GOLD

22. prosince 2018
Tak já už mám dárky zabalené a teď už mě jen čeká dobré jídlo, pohádky a zasloužený odpočinek! 
Musím říci, že se mi moc líbí balící služba v Douglas. Vyberete si jen papír a mašličku a šikovná slečna vám to krásně zabalí :) No, ale všechny ostatní dárky jsem musela zvládnout sama. Balící papíry (červený a zlatý) jsou z Ikea. Strávila jsem nad tím celý páteční večer, ale jsem moc spokojená :) 
Tenhle vosk miluji! Kupuji si ho každý rok na Vánoce <3 

Jaké barvy balících papírů preferujete vy? A už máte  vše zabalené? :) 

EM 

7 komentářů:

  1. Máš krásné papíry. Já ještě nemám vůbec nic zabalené, teprve dnes jsem dokoupila poslední dárky a balit budu až zítra. A ani zdaleka nebudu mít dárky tak hezky zabalené :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárečky! Máš to moc hezky zabalené :) Ten vosk mám doma taky, mám ráda tu vánoční atmosféru :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Ten vosk krásně voní, taky ho mám doma. Dárky ještě zabalené nemám, ty budu balit až zítra. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné balíčky, já včera dobalila poslední a teď už jen užívat volna :) Jinak vosk neznám.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, máš krásně zabalené dárečky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám letos takovou vínovou, moc pěknou, jinak asi čím dál oblíbenějěší béžovou, před dvěma roky jsem s tím byla za exota a letos je to jako kdyby se z toho stala tradice. :D Ten vosk vypadá úžasně, já si zapomněla koupit a tak jsem se modlila, aby mi tu nějaký zbyl.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné vánoční fotky <3 Krásné Vánoce!!

    BLOG Život s kojencem

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014