19. prosince 2018

LET IT SNOW

19. prosince 2018
Jak já bych si přála bílé Vánoce! No, alepoň si to můžu vynahradit krásným hrníčkem. 
Mandarinky mám v zimě pořád. Ať už ke snídani v bílém jogurtu nebo ke svačině do práce. Miluju je a hlavně miluju tu vůni!
Stromeček na Václavském náměstí! 

Vánoční trhy v Úštěku, které byly v minulou sobotu. Andělé se spouštějí z kostela a je to překrásné a nebudu vám lhát, je to i pěkně dojemné :) 
Na trhy se vždy nejvíc těšíme na tyto grilované sýry! :D 

Jezdíte rádi na vánoční trhy? A kam nejraději? :) 

EM 




9 komentářů:

  1. Na trhy nejezdím, ale ty grilované sýry vypadají výborně.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych si moc přála bílé Vánoce:/
    Letos jsem byla jen u nás v Brně, ale trhy tu máme podle mě krásné, už jsem na nich byla třikrát:D)

    OdpovědětVymazat
  3. Zítra jedu na trhy do Prahy, tak se moc těším :)taky miluju mandarinky, to je na zimu vždy závislost :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Vánočni trhy moc nemusím, ale když už, tak celkem pěkné je mají ve Zlíně :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky :) Trhy mám taky ráda, zrovna zítra se chystám tam zajít a ještě shánět pár dárečků :)

    OdpovědětVymazat
  6. Staromák, ani Václavák ne, ale Mírák...♥

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bych chtěla bílé Vánoce, tak uvidíme, třeba se to splní. I když teď je venku docela teplo :D Jinak na trhy k nám do města nebo na Staromák, ale nikde jinde jsem letos nebyla. Jo a ty sýry taky miluji :D :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  8. Na trhy jezdím ráda, kromě jednodenních u nás ve městě, ráda jezdím do Brna, je to moje srdcovka a je poměrně blízko. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014