1. prosince 2018

CHRISTMAS TIME IS COMING

1. prosince 2018
Je první prosincový den, venku napadl přes noc sníh a já poslouchám Franka Sinatru. Kouzelná atmosféra a já doufám, že si jí všichni užíváte! 
Mám tu tedy pro vás první vánoční článek. Je to takový menší "room tour". Letos je to naposledy, co budu slavit Vánoce doma a snad příští rok už s přítelem v našem domečku :)
Spousta polštářků na posteli nesmí chybět. Povlečení, pléd a červené potahy na polštářky jsou z Ikea. Tohle je určitě dobrý tip, pro ty z vás, kteří nechtějí moc utrácet za vánoční povlečení. Postačí vám klasicky obyčejné bílé povlečení a polštářky stojí v Ikee pár korun. Jeden potah je za 80,- a polštářky samotné za 39,-. Vykouzlí to opravdu krásnou vánoční atmosféru :) 

Tuto girlandu objevil přítel v Tigeru. Stála 30,- a vypadá krasně :) 
Tento stromeček mám z trhů, na kterých jsem byla v létě a byl tam jeden vánoční stánek. Koník na stromku je keramický a  je nádherný ! 
Stromeček i květináč je z Ikea. Letos jsem si chtěla koupit ještě jeden, ale bohužel letos tyto bílé nemají. 
Už se těším na vánoční trhy, kde prodávají spoustu vánočních doplňků a keramických hrníčků. 
Určitě mi napište, jakou mate vánoční výzdobu vy a do jakých barev jí ladíte :) 

EM 


13 komentářů:

  1. No tak ta dekorace je úžasná! Taky by se mi taková líbila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je neskutečná nádhera! ♥ Vypadá to úplně skvěle, máš úžasný vkus :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Máš prekrásnu izbu! Už len tá obrovská posteľ tvorí asi polovicu tej mojej izby :D Ale ozaj, všetko krásne svetlé a zladené, radosť pozerať!
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  4. Ou krásne zariadené, aj ja mám tak veľa vankúšov na posteli ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně vyzdobené :-) Ty polštářky v posteli :-) A vosky také hodně pálím :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kombinace bílé a červené je dle mého nejlepší :-) Máš to fakt krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná výzdoba, miluju pálení vosků na Vánoce :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji všem za nádherné komentáře <3

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, tyjo, dlouho jsem neviděla tak krásné "vystajlovaný" pokojík :-).

    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju takhle jednoduchý a přitom krásný styl, vypadá to čistě a nepřeplácaně:) Já výzdobu nemám, plánuji ji až na příští Vánoce, kdy už budeme s přítelem bydlet spolu. Ale plánovala jsem něco podobného, jako máš ty.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014