25. listopadu 2018

NEDĚLE 25.11.2018

25. listopadu 2018
Krásný nedělní večer! 
Celý týden jsem byla nastydlá, necítila se moc dobře a když už jsem si myslela, že mě nemoc nedostane, tak dostala! Víkend jsem strávila v posteli s čajem v ruce a s několika kily mandarinek. 
S přítelem jsme zkoukli za pouhé dva týdny nejstrašidelnější seriál The Haunting of Hill House. Pokud máte rádi horory, určitě doporučuji :) 
Každopádně mě napadlo, jaké jsou vaše nejoblíbenější čaje? 
Momentálně piju tento Himalájský Ajurvédský sypaný čaj. Určitě to není ten nejlepší čaj na světě, ale prý jsou tyto čaje velice účinné. Chodila jsem okolo nich poměrně dlouho, ale pokaždé (zrovna ty, co jsem chtěla) měli vyprodané. Koupila jsem si celkovou očistu a detoxikaci. Bez citrónu bych ho ale asi nevypila. Zkusila jsem to jednou a ta chuť je hodně kořeněná, jde tam cítit dost kurkuma a to já moc nemusím. 

Jinak konvička, hrníček a tác jsou z Ikea :) 
Přeji vám klidný a pohodový nadcházející týden! 

EM 

5 komentářů:

  1. Vím, že tyhle čaje jsou výborné :) Třeba na růst vlasů, ten je prý pecka!

    BLOG Život s kojencem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten musím vyzkoušet také! :) Děkuji za tip :)

      Vymazat
  2. Tenhle čaj vůbec neznám a upřímně ani nevím, jestli bych si ho koupila :) Já čaje piju každý den, ale nejsem na ně nijak náročná, naopak jsem zjistila, že mi nejvc chutnají ty nejlevnější :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem teď nastydlá a nějak se toho nemůžu zbavit. Piju spíš ovocné čaje a do nich si dávám zázvor. Ajurvédu pije babička a má jí ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím že jsme všichni na stejné vlně co se týče zdraví :D
    Nejhorší je že mi přijde že se mě to nachlazení ne a ne střepat.
    Tenhle čaj vůbec neznám. Ale obal vypadá moc pěkně :)
    Já mám moc ráda zelené a černé čaje <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014